پایه چند زاویه ای XGIMI برای پروژکتورهای قابل حمل MoGo و Halo وارد بازار شد

XGIMI راه اندازی کرده است پایه چند زاویه ای برای پروژکتورهای سری MoGo و Halo. این گجت به شما امکان می دهد زاویه دستگاه خود را 120 درجه تنظیم کنید و به شما امکان می دهد روی دیوار یا سقف خانه بچرخید. از طرف دیگر، این شرکت پیشنهاد می کند که چرخش انعطاف پذیر می تواند پروژکتور را به یک وسیله جانبی مفید در کلاس درس یا اتاق کنفرانس تبدیل کند.

دستگاه‌های MoGo 2 و MoGo 2 Pro در اوایل امسال با پروژکتورهای تلویزیون اندرویدی 720p و 1080p عرضه شدند. گجت های قابل حمل می توانند تصاویر 120 اینچی (305 سانتی متری) را با روشنایی تا 400 ISO لومن ارسال کنند. اکنون می توانید پایه چند زاویه ای XGIMI برای پروژکتورهای سری MoGo و Halo را خریداری کنید 79.99 دلار آمریکا/79.99 پوند/89.99 یورو. فروش این دستگاه از طریق فروشگاه آنلاین XGIMI و آمازون در کشورهای اتحادیه اروپا است فرانسه، ایتالیا و اسپانیا.


منبع: https://www.notebookcheck.net/XGIMI-Multi-Angle-Stand-for-MoGo-and-Halo-portable-projectors-arrives.728049.0.html

XGIMI پیشنهاد می کند که نصب این ابزار نسبتاً آسان است و از طریق یک پیچ 0.25 اینچی (~ 6.35 میلی متر) به پایه پروژکتور MoGo یا Halo خود متصل می شود. این دستگاه دارای آلیاژ آلومینیوم خاکستری خاکستری است و وزن آن تنها 0.57 کیلوگرم (~ 1.26 پوند) است که حمل و نقل آن را آسان می کند. لوازم جانبی جدید پروژکتور XGIMI با مدل های MoGo، MoGo Pro، MoGo Pro+، MoGo 2، MoGo 2 Pro، Halo و Halo+ سازگار است.