ویدیوی حذف HTC U23 Pro عملکرد داخلی گوشی هوشمند میان رده جدید را نشان می دهد

PBKreviews U23 Pro، جدیدترین گوشی هوشمند اندرویدی HTC را از هم جدا کرده است. U23 Pro که ماه گذشته معرفی شد، چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 را با صفحه نمایش OLED 120 هرتزی ترکیب می کند. خوشبختانه، HTC تعمیر قطعات U23 Pro را آسان کرده است. به عنوان مثال، دوربین جلو و پورت USB Type-C را می توان بدون نیاز به جدا کردن کل دستگاه جدا کرد.

متأسفانه HTC باتری را با چسب سرسخت در جای خود قرار داده است و خطر آسیب رساندن به سلول 4600 میلی آمپر ساعتی را هنگام جدا کردن آن افزایش می دهد. همچنین، برای انجام تعمیر نمایشگر باید کل گوشی هوشمند را جدا کنید، فرآیندی طولانی بر اساس ویدیوی زیر، با در نظر گرفتن مقدار پیچ هایی که قبل از دسترسی به اجزای آن باید جدا شوند. HTC پنل پشتی پلاستیکی دستگاه را نیز به قاب میانی آن می‌چسباند که مانعی برای ورود به آن است.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 8118 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/HTC-U23-Pro-teardown-video-reveals-inner-workings-of-new-mid-range-smartphone.727372.0.html

مسلماً کمبود قطعات یدکی موجود برای U23 Pro بزرگ‌ترین نقص آن در بحث قابلیت تعمیر است. به این ترتیب، PBKreviews به دستگاه 4.5/10 برای قابلیت تعمیر اعطا می کند. به عبارت دیگر، HTC U23 Pro نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند میان رده مانند Pixel 7a که سه امتیاز کامل بیشتر از همتای HTC خود کسب کرد، فاصله دارد.