ولوو به فورد، جنرال موتورز، ریویان در قطار هیپ NACS تسلا با سخت افزار شارژ جدید از سال 2025 می پیوندد.

پس از اقدامات مشابهی مانند فورد، جنرال موتورز و ریویان، ولوو اعلام کرد که از سال 2025 سخت افزار شارژ استاندارد شارژ آمریکای شمالی تسلا را در خودروهای الکتریکی خود به کار خواهد گرفت. این به مالکان ولوو امکان دسترسی به سوپرشارژر عظیم تسلا را می دهد. شبکه، و همچنین تعداد زیادی از ارائه دهندگان شارژ سریع شخص ثالث که اخیراً متعهد به استفاده از NACS هستند.

در اعلامیه NACS ولوو اشاره ای به زیرمجموعه Polestar آن نشده است، اما با توجه به اینکه وسایل نقلیه Polestar اغلب بر روی پلت فرم مشابه ولوو ساخته می شوند، تعجب آور نخواهد بود که ببینیم این شرکت خودروهای الکتریکی عملکردی همان تغییر را به سمت NACS انجام می دهد.

یک محافظ کابل شارژ خودروی برقی Cable Shield در آمازون بخرید.

سوپرشارژرهای تسلا در چشم انداز آمریکای شمالی پراکنده هستند و تعداد آنها را به هزاران می شمارند.  (منبع تصویر: تسلا)
سوپرشارژرهای تسلا در چشم انداز آمریکای شمالی پراکنده هستند و تعداد آنها را به هزاران می شمارند. (منبع تصویر: تسلا)

ولوو پس از معرفی شاسی بلند کامپکت کوچک خود EX30 اعلام کرد این شرکت به فورد، جنرال موتورز و ریویان در پذیرش سخت افزار شارژ NACS خواهد پیوست. از سال 2025، تمام خودروهای الکتریکی ولوو دارای پورت های شارژ Tesla NACS خواهند بود که از کارخانه نصب شده و به شبکه گسترده سوپرشارژر تسلا دسترسی خواهند داشت.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

علاقه من به فناوری از دوران دبیرستان شروع شد و با روت کردن و فلش کردن موتورولا Defy خود شروع شد، اما وقتی متوجه شدم که می توانم i7 930 را در رایانه از پیش ساخته شده گیگابایتی خود اورکلاک کنم، واقعاً در سوراخ خرگوش افتادم. این اعتیاد سرسام‌آور در نهایت باعث شد در دانشگاه طراحی محصول بخوانم. من فکر می‌کنم فناوری باید زندگی افرادی را که از آن استفاده می‌کنند، بدون توجه به زمینه، بهبود بخشد. من دوست دارم در مورد لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، نرم افزارها و روندهای تکنولوژی بخوانم و بنویسم.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

جزئیات در مورد استاندارد شارژ آمریکای شمالی (NACS) → https://t.co/HTk7Si9qa0

– شارژ تسلا (@TeslaCharging) 27 ژوئن 2023




منبع: https://www.notebookcheck.net/Volvo-joins-Ford-GM-Rivian-on-Tesla-NACS-hype-train-with-new-charging-hardware-from-2025.728752.0.html خودروهای الکتریکی آینده ولوو با استفاده از دوشاخه NACS تسلا به شارژرهای خود متصل خواهند شد.  (منبع تصویر: ولوو)

خودروهای الکتریکی آینده ولوو با استفاده از دوشاخه NACS تسلا به شارژرهای خود متصل خواهند شد. (منبع تصویر: ولوو)

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین