شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

متأسفانه، بهبودهای نسل دوم مدل دوربرد هیوندای کونا الکتریک 2024 بسیار افزایشی تر است. این شاسی‌بلند ساب کامپکت به یک باتری 65.4 کیلووات ساعتی مجهز شده است، ظرفیت اضافی 1.4 کیلووات ساعتی باید 4 مایل بیشتر برد داشته باشد. رتبه بندی رسمی برد WLTP اکنون 304 مایل است. علاوه بر این، حداکثر توان هیوندای کونا برقی نیز 13 اسب بخار افزایش یافته است که در مقایسه با شارژ سریعتر که اکنون امکان شارژ مجدد از 10 به 80 درصد را تنها در 41 دقیقه، 13 درصد بهبود، نسبتاً کوچک است.

لطفاً توجه داشته باشید که تمام این مشخصات فقط برای نسخه اروپایی هیوندای کونا الکتریک 2024 اعمال می‌شود و امتیاز محدوده EPA مربوطه در ایالات متحده کمی پایین‌تر خواهد بود. علاوه بر این، تنها مدل دوربرد در حال حاضر در آمریکای شمالی موجود است.

انریکو فراهن

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/2024-Hyundai-Kona-Electric-gets-more-performance-larger-batteries-and-faster-charging.699833.0.html جدا از تغییرات ظاهری آشکار، هیوندای کونا الکتریک 2024 دارای برخی ارتقاءهای فنی نیز می باشد (تصویر: هیوندای)

جدا از تغییرات ظاهری آشکار، هیوندای کونا الکتریک 2024 دارای برخی ارتقاءهای فنی نیز می باشد (تصویر: هیوندای)
بر اساس گزارشی که توسط InsideEVsمدل پایه هیوندای کونا الکتریک 2024 بزرگترین ارتقاء پیشرانه را دریافت می کند که قدرت آن را از 134 به 154 اسب بخار افزایش می دهد. علاوه بر این، باتری مقرون به صرفه ترین نسخه اکنون می تواند انرژی بیشتری را ذخیره کند. ظرفیت آن از 39 کیلووات ساعت به 48.4 کیلووات ساعت افزایش یافته است که منجر به برد 212 مایل در هر شارژ طبق استاندارد WLTP می شود. این افزایش 12 درصدی نسبت به هیوندای کونا الکتریک 2023 است.

خودروساز کره جنوبی هیوندای شاسی بلند الکتریکی ساب کامپکت خود کونا را برای مدل سال آینده 2024 که تغییرات بیرونی و داخلی آن قبلاً در اوایل سال جاری به اشتراک گذاشته شده بود، تغییر بزرگی ارائه می دهد. در حال حاضر، این شرکت همچنین پیشرفت‌های فنی کوچک اما مطمئناً مورد استقبال نوع مدل باتری‌دار به نام هیوندای کونا الکتریک را فاش کرده است.