پرش به محتوا
هیوندای تاکنون تنها از باتریهای الکتریکی با کارایی با مقادیر فراوان فلزات گران قیمت مانند نیکل و کبالت برای خودروهای الکتریکی مانند Ioniq 6 یا KIA EV6 استفاده کرده است. تابستان گذشته، به توسعه یک خودروی الکتریکی در بازار انبوه اشاره کرد که نصف قیمت Ioniq 5 در آن زمان یا در محدوده 20000 تا 25000 دلار آمریکا خواهد بود. این امر آن را به رقیبی مستقیم برای مدل 2 آینده تبدیل میکند و درست مانند خودروی برقی ارزانتر و کوچکتر تسلا، ممکن است از باتریهای LFP در یک ماژول ساختاری سلول به بسته برای رسیدن به این هزینه استفاده کند.
.170
منبع: https://www.notebookcheck.net/Hyundai-moves-to-LFP-batteries-for-its-cheaper-electric-cars.700346.0.html
این امر باعث کاهش بیشتر هزینههای تولید آن میشود، بنابراین نسل دوم Ray ممکن است یکی از ارزانترین خودروهای الکتریکی عرضهشده در سال جاری باشد. CATL به تازگی درآمدهای بی سابقه ای را گزارش کرده است و ظاهراً آماده است تا جنگ قیمت باتری خودروهای برقی را با درآمد حاصل از آن ایجاد کند زیرا در حال از دست دادن سهم بازار به BYD است که بسته های LFP آن ممکن است به زودی به خودروهای تسلا نیز راه پیدا کند.
10 گوشی برتر
گوشیهای هوشمند، فبلتها، ≤6 اینچی، گوشیهای هوشمند دوربین