هیئت مدیره ایلان ماسک و تسلا موظف به بازگرداندن 735 میلیون دلار سهام در حل و فصل پرونده های حقوقی هستند

یک آداپتور شارژر تلفن ماشین Anker 323 52.2 W USB Type-C در آمازون بخرید.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Elon-Musk-Tesla-board-obligated-to-return-US-735-million-in-shares-in-legal-case-settlement.734852.0.html

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

سیستم بازنشستگی پلیس و آتش نشانی شهر دیترویت ادعا کرد که اعضای هیئت مدیره تسلا که در این دعوی دخیل بودند، از سال 2017 شروع به اعطای گزینه های سهام نامناسب به خود کرده بودند و سه سال پس از آن متوقف نشده بودند. سهامداران هیچ گونه تخلفی را به عنوان بخشی از تسویه حساب اعتراف نکردند، اما هزینه، ریسک و عدم اطمینان از ادامه روند قانونی را به عنوان دلایل حل و فصل دعوا ذکر کردند.

تسویه حساب تصریح می کند که اعضای هیئت مدیره درگیر باید تمام غرامت خود را برای سال های 2021 تا 2023، به مبلغ 485.6 میلیون دلار سهام و 276.6 میلیون دلار آمریکا به صورت نقدی برگردانند، که مبلغ قابل توجهی است، حتی بین دوازده متهم تقسیم شده است. مورد هیئت مدیره همچنین باید یک مشاور مستقل جبران خسارت استخدام کند تا به عنوان مشاور در مسائل مربوط به غرامت هیئت مدیره خدمت کند.

علاقه من به فناوری از دوران دبیرستان شروع شد و با روت کردن و فلش کردن موتورولا Defy خود شروع شد، اما وقتی متوجه شدم که می توانم i7 930 را در رایانه از پیش ساخته شده گیگابایتی خود اورکلاک کنم، واقعاً در سوراخ خرگوش افتادم. این اعتیاد سرسام‌آور در نهایت باعث شد در دانشگاه طراحی محصول بخوانم. من فکر می‌کنم فناوری باید زندگی افرادی را که از آن استفاده می‌کنند، بدون توجه به زمینه، بهبود بخشد. من دوست دارم در مورد لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، نرم افزارها و روندهای تکنولوژی بخوانم و بنویسم.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

شکایتی که علیه اعضای مختلف هیئت مدیره تسلا به دلیل ادعای غرامت نامناسب و بیش از حد ادعا شده است، در توافقی به نتیجه رسیده است که متهمان، از جمله ایلان ماسک و برادرش، کیمبال ماسک، خود را به حساب می آورند و بیش از 735 میلیون دلار را به عنوان گزینه سهام و پول نقد برمی گردانند. به گفته پلیس، سیستم بازنشستگی پلیس و آتش نشانی شهر دیترویت، یک صندوق مدیریت بازنشستگی که به عنوان سهامدار تسلا در حال ثبت نام بود، این شکایت علیه ماسک و اعضای هیئت مدیره او انجام شد. قانون بلومبرگ.

جولیان ون در مروه

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

ایلان ماسک باید سهم ۷۳۵ میلیون دلاری خود را در یک تسویه حقوقی بر سر غرامت اعضای هیئت مدیره بپردازد.  (منبع تصویر: دانشگاه دوک)
ایلان ماسک باید سهم ۷۳۵ میلیون دلاری خود را در یک تسویه حقوقی بر سر غرامت اعضای هیئت مدیره بپردازد. (منبع تصویر: دانشگاه دوک)

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین