هواوی پی 60 و پی 60 پرو علیرغم تحریم های آمریکا با کیس جدید، اتصال 5G دریافت می کنند

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Huawei-P60-and-P60-Pro-receive-5G-connectivity-despite-US-sanctions-with-new-case.705729.0.html

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7653 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

ماه گذشته هواوی P60 و P60 Pro و همچنین P60 Art را معرفی کرد. در حالی که این سه دستگاه سخت‌افزار فریبنده زیادی ارائه می‌دهند، تحریم‌های مداوم ایالات متحده به این معنی است که هواوی نمی‌تواند مودم‌های 5G را شامل شود. به این ترتیب، سری P60 به یک نوع 4G خاص از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 متکی است که همچنان باید با عملکرد CPU و GPU همتای 5G خود مطابقت داشته باشد.

این کیس از شارژ گذرا پشتیبانی می‌کند، اما دردسر جدا کردن قاب را هر بار که P60 یا P60 Pro نیاز به شارژ دارند، کاهش می‌دهد. ظاهراً این کیس هنگام اتصال به P60 Pro از شارژ سریع 88 واتی نیز پشتیبانی می کند، اگرچه تصور می کنیم ضخامت آن مانع از شارژ بی سیم می شود. هنوز قیمت آن فاش نشده است و همچنین مشخص نیست که کیس 5G پس از عرضه پرچمداران خود در ماه مه در اروپا به طور مستقیم در اروپا فروخته خواهد شد یا خیر.