نیروگاه بلوتی EB3A با پنل خورشیدی PV68 اکنون با 40 درصد تخفیف

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین




منبع: https://www.notebookcheck.net/Bluetti-EB3A-power-station-with-PV68-solar-panel-now-40-off.682221.0.html

Bluetti در حال حاضر بسته EB3A را با پنل خورشیدی 68 واتی به قیمت تنها 299 دلار آمریکا در آمازون می فروشد (تصویر: Bluetti)
Bluetti در حال حاضر بسته EB3A را با پنل خورشیدی 68 واتی به قیمت تنها 299 دلار آمریکا در آمازون می فروشد (تصویر: Bluetti)
انریکو فراهن
انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1507 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

لطفاً برای جزئیات بیشتر فنی و برداشت از Bluetti EB3A به بررسی عملی عمیق ما مراجعه کنید. به طور کلی، زمانی که این محصول را همراه با پنل خورشیدی 200 واتی بزرگتر و گران‌تر آزمایش کردیم، عملکرد شارژ مناسب نیروگاه را دوست داشتیم. علاوه بر این، ما بلوتی EB3A جمع و جور و در نتیجه متحرک زیبا را به دلیل توان خروجی AC بالای آن که دارای ولتاژ 1200 وات و 600 وات پایدار است ستایش کردیم. با قیمت تخفیفی 299 دلار آمریکا در آمازون، این معامله برای همه کسانی که مایلند با یک نیروگاه کوچکتر و با قیمت مناسب با قابلیت شارژ خورشیدی شروع به کار کنند، انتخاب خوبی است.

این بار، نیروگاه کاملاً قابل حمل Bluetti EB3A با ظرفیت کلی 268 وات ساعت و بسته‌های باتری بادوام LiFePO4 به لطف کد کوپن سخاوتمندانه 200 دلاری آمریکا، فقط با قیمت 299 دلار به فروش می‌رسد، که باید به صورت دستی بر روی آن فعال شود. صفحه محصول در آمازون. این قرارداد نیروگاه ممکن است مخصوصاً برای مبتدیان جذاب باشد زیرا شامل پنل خورشیدی سازگار Bluetti PV68 نیز می شود که در شرایط عالی می تواند EB3A را از 0 تا 100 درصد در حدود پنج ساعت به طور کامل شارژ کند.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

سازنده لوازم جانبی و گجت‌های معروف چینی Anker مطمئنا تنها شرکتی نیست که در سال‌های اخیر وارد بازار پررونق نیروگاه‌ها شده است. Bluetti برند دیگری است که ممکن است بسیاری از خریداران احتمالی نام آن را شنیده باشند، و یکی از جدیدترین محصولات ذخیره انرژی آن با پنل خورشیدی همراه با تخفیف قابل توجهی در آمازون دریافت کرده است.