نکته شارژ دوطرفه تسلا Cybertruck در کتاب رنگ آمیزی تسلا در همه مکان ها یافت می شود

جولیان ون در مروه

تعدادی تولیدکننده دیگر مانند BYD، هیوندای، کیا و نیسان وجود دارند که در حال حاضر قابلیت‌های V2L و V2H (خودرو به خانه) را ارائه می‌کنند، اما یک خودروی برقی دیگر را با این منبع تغذیه 120 ولت یا 240 ولت AC شارژ می‌کنند. در 3.6 کیلووات، در مورد هیوندای، جنسیس و کیا – دقیقاً کاربردی نیست. فورد در F-150 لایتنینگ خود تا 9.6 کیلووات قدرت را از طریق ویژگی 240 ولتی Pro Power Onboard خود ارائه می دهد که مطمئناً برای شارژ یک EV دیگر در کوتاه مدت – البته آهسته – کافی است. Rivian به نوبه خود وعده شارژ دو طرفه را داده است

عنوان یک صفحه در کتاب رنگ‌آمیزی تسلا می‌گوید: «باطری کافی برای شارژ یک تسلا دارد. هنوز مشخص نیست که این ویژگی چگونه خود را نشان می دهد، اما اشاره خاص به شارژ EV نشان می دهد که Cybertruck زمانی که وارد می شود قادر خواهد بود مقدار نسبتاً مناسبی انرژی تولید کند.

تسلا قبلا تأیید کرده بود که نوعی شارژ دوطرفه در آینده نزدیک به خودروهایش می‌آید، اما جزئیات مربوط به زمان و نحوه نصب این ویژگی بسیار پراکنده بود. نقل قول در داخل یک کتاب رنگ آمیزی تسلا، ارسال شده توسط گرگرتراک در توییتر، در یکی از مراکز خدمات تسلا، اولین نشانه ای به ما می دهد که Cybertruck ممکن است اولین خودروی الکتریکی تسلا باشد که این ویژگی را دریافت می کند.

اگر تسلا ویژگی هایی مانند شارژ دوطرفه را به درستی اجرا کند، ممکن است ثابت شود جیم فارلی فورد در مورد عدم جذابیت عملی Cybertruck اشتباه می کند.

طبق گزارش‌ها، ساعت باتری Cybertruck حدود 100 کیلووات ساعت است که آن را به یک کاندید مناسب برای V2L (خودرو به بار) و شارژ دو طرفه تبدیل می‌کند و قابلیت‌های خارج از جاده و بکسل آن را در موقعیت خوبی برای استفاده به عنوان یک خودروی برقی قرار می‌دهد. وسیله نقلیه بازیابی خاص در صورتی که شایعه پرتاب Cybertruck در اواخر سال 2023 نشانه ای باشد، اینکه چگونه این در عمل انجام می شود، به زودی آشکار خواهد شد.

علاقه من به فناوری از دوران دبیرستان شروع شد و با روت کردن و فلش کردن موتورولا Defy خود شروع شد، اما وقتی متوجه شدم که می توانم i7 930 را در رایانه از پیش ساخته شده گیگابایتی خود اورکلاک کنم، واقعاً در سوراخ خرگوش افتادم. این اعتیاد سرسام‌آور در نهایت باعث شد در دانشگاه طراحی محصول بخوانم. من فکر می‌کنم فناوری باید زندگی افرادی را که از آن استفاده می‌کنند، بدون توجه به زمینه، بهبود بخشد. من دوست دارم در مورد لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، نرم افزارها و روندهای تکنولوژی بخوانم و بنویسم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Tesla-Cybertruck-bidirectional-charging-hint-found-in-Tesla-colouring-book-of-all-places.734493.0.html

شارژر شارژر EV ChargePoint Home Flex 50A را در آمازون دریافت کنید