نوع PS5 Slim: بدون ارتقاء سخت افزاری و عدم سازگاری درایو دیسک با PlayStation 5 Digital Edition برای کنسول ماژولار PS5 “Gen 2”

با این حال، هندرسون در قسمت دوم پست خود نمک به زخم می‌مالد و ادعا می‌کند که «درایو دیسک احتمالاً با نسخه دیجیتال فعلی سازگار نخواهد بود». بنابراین، تمامی دارندگان نسخه دیجیتال پلی‌استیشن 5، و میلیون‌ها نفر از آن‌ها، ممکن است احساس ناامیدی و حتی نارضایتی کنند که این نسل بعدی PS5 ماژولار قادر به اشتراک‌گذاری درایو دیسک جداشدنی خود با آنها نیست. برخی از نظر دهندگان حتی این وضعیت بالقوه را نوعی پول گرفتن از سونی نامیده اند.

بر اساس منبع، تولید این نسخه پلی استیشن 5 در ماه آوریل آغاز می شود و می توان آن را در ماه سپتامبر خریداری کرد. این بدان معناست که هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه منتشر خواهد شد، و به نظر می رسد سونی مطمئن شود که PS5 Gen 2 امتیازات فروش زیادی خواهد داشت. اگر این شایعه شد نوع 2023 در واقع در نهایت به PS5 Slim تبدیل می‌شود، هنوز هم تعداد زیادی برای خرید یک کنسول باریک و سبک‌تر پلی‌استیشن 5، صرف نظر از داشتن یک درایو دیسک قابل جدا شدن و ناسازگار با عقب، هجوم خواهند آورد.

علاقه من به فناوری پس از معرفی یک کامپیوتر خانگی Atari 800XL در اواسط دهه 1980 آغاز شد. من به خصوص از نوشتن در مورد پیشرفت های تکنولوژیکی، شایعات قانع کننده و نشت های جالب مرتبط با فناوری لذت می برم. من دارای مدرک روابط بین الملل و مطالعات استراتژیک هستم و خانواده، خواندن، نوشتن و سفر را از علایق اصلی زندگی خود می دانم. من از سال 2012 با Notebookcheck هستم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Sort-of-PS5-Slim-No-hardware-upgrades-and-no-disc-drive-compatibility-with-PlayStation-5-Digital-Edition-for-the-modular-PS5-Gen-2-console.681676.0.html

در حالی که خبر رسمی در مورد PS5 Slim بدون شک جامعه را هیجان زده می کند، آخرین توییت هندرسون در مورد مسائل پلی استیشن احتمالاً چنین نخواهد بود. اولاً، او می گوید: “به نظر نمی رسد تغییرات سخت افزاری عمده ای نسبت به کنسول اصلی وجود داشته باشد”. بنابراین، این دستگاه ظاهری PS5 v2 به وضوح هیچ نوع دستگاه PS5 Pro نخواهد بود، و این کنسول شایعه شده ای نخواهد بود که با یک SoC سفارشی بهبود یافته از AMD در داخل آن عرضه می شود. نوعی کنسول پلی‌استیشن 5 اسلیم ممکن است بهترین چیزی باشد که طرفداران می‌توانند در رابطه با چیز جدیدی که در سال 2023 ظاهر می‌شود، امیدوار باشند.

بسته کنسول PlayStation 5 – God of War Ragnarök را در آمازون بخرید