نوار صوتی محبوب JBL Bar 5.0 با Dolby Atmos با 50٪ تخفیف به فروش می رسد

نوار صوتی محبوب JBL Bar 5.0 Dolby Atmos در Woot.com به 199 دلار آمریکا کاهش یافته است (تصویر: JBL)
نوار صوتی محبوب JBL Bar 5.0 Dolby Atmos در Woot.com به 199 دلار آمریکا کاهش یافته است (تصویر: JBL)

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

علاوه بر Virtual Dolby Atmos، این نوار صوتی از عبور 4K از طریق HDMI پشتیبانی می‌کند، در حالی که ویژگی MultiBeam JBL Bar 5.0 باید یک صحنه صدای کاملا فراگیر ایجاد کند، اگرچه این سیستم از بلندگوهای فراگیر اختصاصی مانند تنظیمات سینمای خانگی سنتی مبتنی بر AVR برخوردار نیست. برداشت های بیشتر از این نوار صوتی با قیمت مناسب را می توان در جامع Rtings یافت مرور، که در ادامه به قابلیت تنظیم صدای حداکثر و بیس بالا به عنوان دو نقطه قوت این سیستم بلندگوی با قیمت مناسب اشاره می کند.

انریکو فراهن
انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1830 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

JBL Bar 5.0 را با قیمت 199 دلار آمریکا در Woot به فروش برسانید

شاید JBL دیگر شناخته شده ترین نام تجاری در بخش صوتی نباشد، اما حتی پس از خرید آن توسط غول فناوری کره جنوبی سامسونگ، این شرکت مستقر در لس آنجلس مجموعه ای از محصولات قابل توجه را در خط تولید خود دارد. JBL Bar 5.0 ممکن است یکی از جذاب ترین نوارهای صوتی آن باشد، به خصوص که به طور منظم با تخفیف های نسبتاً قابل توجهی به فروش می رسد.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.



منبع: https://www.notebookcheck.net/Popular-JBL-Bar-5-0-soundbar-with-Dolby-Atmos-back-on-sale-for-50-off.710462.0.html

ساندبار مقرون به صرفه JBL Bar 5.0 به کمترین قیمت فروش تا به امروز بازگشته است زیرا یک خرده فروش آنلاین معتبر در حال حاضر سیستم بلندگو را با پشتیبانی Virtual Dolby Atmos و عبور 4K تنها با قیمت 199 دلار آمریکا تا پایان هفته به فروش می رساند.

به عنوان مثال، خرده فروش آنلاین متعلق به آمازون ووت بار دیگر نوار صوتی فوق‌الذکر JBL Bar 5.0 با Virtual Dolby Atmos را تنها به قیمت 199 دلار آمریکا شامل ارسال رایگان برای مشترکین Prime می‌فروشد. این فروش با معامله مشابه ماه گذشته مطابقت دارد، زیرا همان تخفیف عظیم 50 درصدی یا 200 دلاری را در مقایسه با قیمت فهرست رسمی ارائه می دهد. لطفاً توجه داشته باشید که این پیشنهاد برای نوار صوتی JBL Bar 5.0 در پایان هفته منقضی می‌شود یا در صورت فروش زودتر منقضی می‌شود.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین