نمایشگر Huawei Mate 60 برای حرکت جانبی به سوراخ پانچ به سبک Dynamic Island در نظر گرفته شده است

مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی، یک نویسنده و ویراستار حرفه ای شدم. مدارک من در علوم زیست پزشکی است. با این حال، آنها به تجربه ای در زمینه بیوتکنولوژی منجر شدند که من را متقاعد کرد که پتانسیل آن برای متحول کردن سلامت، محیط زیست و زندگی ما به طور کلی. این به مرور زمان به یک علاقه همه جانبه به جنبه‌های بیشتر فناوری تبدیل شد: من هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی در مورد جدیدترین وسایل الکترونیکی، ابزارها و نوآوری‌ها بنویسم. علایق دیگر من شامل تصویربرداری، نجوم، و پخش جریانی همه چیز است. اوه و قهوه

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

دیر اودونل
Deirdre O Donnell – نویسنده ارشد فناوری – 6524 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

این فقط ممکن است چیزی داشته باشد برای انجام با یک سنسور ToF اضافه شده برای بهبود تشخیص چهره. با این حال، به گفته علاقه مندان برجسته هوآوی همکلاسی مدیر کارخانهاگر OEM صرفاً به خاطر همگامی با اپل و جزیره دینامیک آن این سوئیچ را ایجاد کرده باشد – به خصوص اگر پشتیبانی نرم افزاری مطابق با آن وجود نداشته باشد، ممکن است با واکنش منفی روبرو شود.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین




منبع: https://www.notebookcheck.net/Huawei-Mate-60-display-tipped-for-lateral-move-to-Dynamic-Island-style-punch-hole.735655.0.html

حتی اگر اینطور باشد، هارمونی او اس در نوع جدید دوربین سلفی ممکن است همچنان منحصر به فردتر از نسخه iOS باشد.

سری Mate در واقع با سوراخ‌های پانچ دو گشاد غریبه نیست، همانطور که در مدل‌های اخیر مانند 40 Pro به نمایش گذاشته شده است. هواوی تمایل دارد این بریدگی‌های دوربین سلفی دوگانه را در یک گوشه نمایشگر قرار دهد – با این حال، گفته می‌شود که در سری میت 60 آینده این دوربین سلفی جلو و وسط خواهد بود.

گفته می شود که سری میت 60 به عنوان سری بعدی گوشی های هوشمند برتر و غیرقابل تاش هوآوی عرضه خواهد شد. اکنون همچنین پیش بینی می شود که این کار را با برش های بلند و قرص شکل انجام دهند تا مجموعه ای از چندین حسگر تصویر در جلو را در خود جای دهند. این اولین بار نیست که OEM با این نوع جایگزین بریدگی پیش می رود – با این حال، یک افشاگر برجسته می ترسد که این بار به دلایل اشتباه این کار را انجام دهد.

سری Huawei Mate'  قرص جدید دوربین سلفی؟  (منبع: technologydu via Weibo)
قرص جدید دوربین سلفی سری میت هواوی؟ (منبع: technologydu via Weibo)

Huawei Band 7 را در دست بگیرید آمازون

برخی از تصاویر فاش شده ممکن است نشان دهند که میت 60 با نمایشگری به سبک Dynamic Island چگونه به نظر می رسد.  (منبع: technologydu، همکلاسی مدیر کارخانه از طریق Weibo)
برخی از تصاویر فاش شده ممکن است نشان دهند که میت 60 با نمایشگری به سبک Dynamic Island چگونه به نظر می رسد. (منبع: technologydu، همکلاسی مدیر کارخانه از طریق Weibo)