نظر Mobvoi در مورد در دسترس بودن Wear OS 3 و آزمایش بتا برای ساعت‌های هوشمند TicWatch E3 و TicWatch Pro 3

Mobvoi در حال آماده شدن برای انتشار TicWatch Pro 5 است. با این حال، به‌روزرسانی Wear OS 3 این شرکت هنوز منتشر نشده است. پیش از این، نمایندگان خدمات مشتری Mobvoi توصیه های متناقضی در مورد وضعیت در دسترس بودن Wear OS 3 ارائه کردند. به طور خلاصه، به نظر می رسید که Wear OS 3 برای TicWatch E3 یا سری TicWatch Pro 3 تا سه ماهه سوم سال 2023 عرضه نخواهد شد.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Mobvoi-comments-on-Wear-OS-3-availability-and-beta-testing-for-TicWatch-E3-and-TicWatch-Pro-3-smartwatches.716568.0.html

اکنون این شرکت با انتشار بیانیه ای در مورد این وضعیت به صورت علنی اظهار نظر کرده است حساب توییتر جهانی. این بیانیه که در زیر تعبیه شده است، شامل یک عذرخواهی کوتاه و تضمینی است که سه ساعت هوشمندش در نهایت Wear OS 3 را دریافت خواهند کرد. در عوض، به نظر می‌رسد که Wear OS 3 برای مدل‌های اخیر TicWatch پس از رونمایی گوگل از Wear OS 4 یا مشابه آن، رونمایی خواهد شد.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7866 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

ظاهراً، Mobvoi برای بهینه‌سازی Wear OS 3 برای فناوری صفحه‌نمایش دولایه‌اش بیش از حد انتظار طول کشیده است. این شرکت می‌افزاید که قبل از اجرای ارتقاء سیستم‌عامل باید «به‌روزرسانی‌های بیشتر معماری و اشکال‌زدایی عملکرد» را پیاده‌سازی کند. برای این منظور، Mobvoi اعلام کرد که به زودی یک آزمایش بتا گسترده و بسته را به زودی آغاز خواهد کرد. ظاهراً امکان ثبت نام در این آزمون بتا برای افراد وجود خواهد داشت که Mobvoi باید آن را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود اعلام کند.