نظرات تحلیلگران در مورد در دسترس بودن صفحه نمایش Apple ProMotion برای آیفون 15 و آیفون 15 پلاس را نمایش دهید

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7509 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Display-analyst-comments-on-Apple-ProMotion-display-availability-for-iPhone-15-and-iPhone-15-Plus.700020.0.html

ماه گذشته، تصویر عملی از آیفون 15، مدل نسل بعدی را با جزیره پویا نشان داد که اپل سال گذشته آن را برای آیفون‌های با برند حرفه‌ای خود رزرو کرد. همچنین انتظار می‌رود آیفون 15 پلاس از بریدگی به جزیره دینامیک حرکت کند، اگرچه این لزوماً به این معنا نیست که آیفون‌های پایه اپل از تمام ویژگی‌های صفحه نمایش Pro استفاده می‌کنند.

مطابق با راس یانگاپل به جای استفاده از معادل LTPO AMOLED که برای آیفون های پرو خود ارائه می کند، به نمایشگرهای LTPS AMOLED در آیفون 15 و آیفون 15 پلاس ادامه خواهد داد. به عبارت دیگر، پنل های 60 هرتز حداقل تا یک نسل دیگر جزء اصلی آیفون های مدرن باقی خواهند ماند. برای مرجع، بک‌پلین‌های LTPO به آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس این امکان را می‌دهند که به صورت پویا نرخ تازه‌سازی نمایشگرهای ProMotion خود را بین 1 هرتز و 120 هرتز تنظیم کنند.

ظاهراً اپل آیفون های پایه خود را به نمایشگرهای ProMotion برای تقسیم بندی بازار ارتقا نمی دهد. در عوض، یانگ ادعا می‌کند که ظرفیت تولید بک‌پلین LTPO کافی برای برآورده کردن سطح تقاضای مورد انتظار اپل برای آیفون‌های ارزان‌ترش وجود ندارد. علاوه بر این، شایعه شده است که اپل دکمه های حالت جامد، محفظه تیتانیومی و دوربین تله فوتو را برای آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس رزرو کرده است. از این رو، این شرکت ممکن است تنها آیفون 15 و آیفون 15 پلاس را از مدل های قبلی خود با Dynamic Island، A16 Bionic و یک پورت USB Type-C متمایز کند.