نشت جدید موتورولا اج 40 گوشی هوشمند عرضه نشده ای را در چهار رنگ به نمایش می گذارد

موتورولا همچنین به استفاده از رنگ سال 2023 پنتون که آن را Viva Magenta می‌نامد، ادامه خواهد داد. بر این اساس، موتورولا برند پنتون را در زیر لوگوی خود قرار خواهد داد. علاوه بر این، Viva Magenta روکش چرم گیاهی خود را حفظ خواهد کرد که در رنگ های Eclipse Black و Nebula Green نیز در دسترس خواهد بود. بنا به دلایلی، گزینه رنگ آبی روشن که شایعه شده به عنوان آبی قمری به فروش می رسد، فاقد پوشش چرمی وگان است.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/New-Motorola-Edge-40-leak-showcases-unreleased-smartphone-in-four-colours.706006.0.htmlالکس آلدرسون

الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7668 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

در عوض، این نسخه دارای یک پنل پشتی اکریلیک است که به نظر می رسد روکش ساتن دارد. در حال حاضر، انتظار می‌رود که Edge 40 بدون در نظر گرفتن گزینه رنگ انتخابی، به چیپست MediaTek Dimensity 8020، رم LPDDR4X و حافظه فلش UFS 3.1 متکی باشد. علاوه بر این، شایعه شده است که این گوشی دارای باتری 4400 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می کند، همچنین صفحه نمایش 1080p و نرخ به روز رسانی 144 هرتز از جمله ویژگی های دیگر است.