نسل بعدی سونی اکسپریا PRO-I توسط افشاگری به عنوان «تلفنی شبیه به هر چیزی که قبلا دیده‌ایم» به اشتراک گذاشته شد.

نسل بعدی گوشی هوشمند Sony Xperia PRO-I توسط افشاگری به عنوان چیزی که “بر خلاف هر چیزی که قبلا دیده بودیم” مورد کنایه قرار گرفته است. در حالی که جزئیات ارائه نشده است، به نظر می رسد که جدیدترین دستگاه Xperia PRO-I Mark 2 در مورد تجهیزات دوربین آن باشد. علاوه بر این، انتظار می رود Xperia PRO-I 2023 با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 عرضه شود.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

اطلاعات دهنده @TheGalox_ به نظر می رسد جانشین Sony Xperia PRO-I را اذیت می کند. همانطور که در بالا ذکر شد، منبع از عبارت مقدماتی هیجان‌انگیز «تلفنی بر خلاف هر چیزی که قبلاً دیده‌ایم» استفاده می‌کند و پس از آن از یک بازه زمانی آزمایشی تاریخ عرضه «آخر امسال» استفاده می‌کند. برخی انتظارات وجود دارد که Xperia PRO-I II (یا هر نام دیگری که سونی به آن می‌دهد) در سه‌ماهه سوم سال 2023 روشنایی روز را ببیند.

Sony Xperia PRO-I شعار
Sony Xperia PRO-I به دلیل قابلیت های عکاسی، شعار «دوربین» را دریافت کرد. (منبع تصویر: سونی – ویرایش شده)

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Next-generation-Sony-Xperia-PRO-I-teased-by-leaker-as-a-phone-unlike-anything-we-ve-seen-before.691315.0.html

علاقه من به فناوری پس از معرفی یک کامپیوتر خانگی Atari 800XL در اواسط دهه 1980 آغاز شد. من به خصوص از نوشتن در مورد پیشرفت های تکنولوژیکی، شایعات قانع کننده و نشت های جالب مرتبط با فناوری لذت می برم. من دارای مدرک روابط بین الملل و مطالعات استراتژیک هستم و خانواده، خواندن، نوشتن و سفر را از علایق اصلی زندگی خود می دانم. من از سال 2012 با Notebookcheck هستم.

دنیل آر دیکین
دانیل آر دیکین – مدیر اخبار و مجله – 2940 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2012

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

شایعات دیگر در مورد نسخه بعدی Xperia PRO-I شامل پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 و دوربین اصلی 1 اینچی + 1/1.3 اینچی + 1/1.7 اینچی با لنزهای 1/1.7 اینچی است. دومی یک سنسور تله فوتو 48 مگاپیکسلی است. شایعات مشابهی برای Sony Xperia IV و Xperia V قبلا ذکر شده بود، بنابراین فعلا کمی نمک لازم است. اما یک چیز قطعی خواهد بود: Sony Xperia PRO-I II یک گوشی بسیار گران قیمت خواهد بود (قیمت راه اندازی قبلی: 1799 دلار آمریکا).

Sony Xperia PRO-I را در آمازون بخرید