مک‌بوک‌ها و مک‌بوک‌های مبتنی بر سیلیکون اپل سریع‌تر از هر مک در تاریخ اخیر پیر می‌شوند

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

یک سال فرصت دهید، مرورگر سافاری داخلی قادر به بارگیری وب‌سایت‌های خاص نخواهد بود. دو سال به آن فرصت دهید، سیستم عامل پر از حفره هایی خواهد شد که هیچ کس هرگز آنها را وصله نخواهد کرد. نه مایکروسافت و نه اپل حاضر نیستند در مورد پشتیبانی رسمی ویندوز از سیلیکون اپل به توافق برسند، علیرغم این واقعیت که ویندوز 11 به خوبی بر روی دستگاه هایی مانند Raspberry Pi 4 اجرا می شود. چند پروژه وجود دارد که هدف آن ارائه پشتیبانی لینوکس به سیلیکون اپل است. اینها بسیار دور از بلوغ هستند، و واقعیت این است که بسیاری از کاربران به دلایل متعدد از جمله اشکالات، عدم سازگاری با نرم افزاری که استفاده می کنند و غیره، نمی خواهند کاری با لینوکس داشته باشند.

مک بوک ایر مبتنی بر M1 در نوامبر امسال سومین تولد خود را جشن می گیرد (منبع تصویر: Notebookcheck)
مک بوک ایر مبتنی بر M1 در نوامبر امسال سومین تولد خود را جشن می گیرد

سرگئی تاراسف
سرگئی تاراسف – نویسنده ارشد فناوری – 2280 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از 2010

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

اپل تمایل دارد از محصولات خود برای شش یا هفت سال پشتیبانی کند. برای MacBook Air و Mac mini مبتنی بر سیلیکون اپل که در H2 2020 منتشر شدند، این بدان معناست که تقریباً نیمی از عمر مفید آنها در حال حاضر پشت سر گذاشته شده است، و بدون سازگاری با ویندوز، باید دید که آیا آنها در H2 هیچ استفاده ای خواهند داشت یا خیر. 2026.

من عاشق خواندن مطالب هستم من همچنین عاشق کار با دستگاه های الکترونیکی مختلف هستم، چه یک اسباب بازی کنترل از راه دور یا یک مک بوک جدید. زمانی که من سر کار نیستم، می توانید در کوه های جمهوری آلتای، روسیه، من را جستجو کنید.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

آیا لپ تاپ های سیلیکونی اپل از روزی که اپل پشتیبانی از آنها را متوقف کند قابل استفاده خواهند بود؟  (منبع تصویر: Notebookcheck/Unsplash - ویرایش شده)

آیا لپ تاپ های سیلیکونی اپل از روزی که اپل پشتیبانی از آنها را متوقف کند قابل استفاده خواهند بود؟ (منبع تصویر: Notebookcheck/Unsplash – ویرایش شده)

تصمیم جدید اپل برای خداحافظی با اینتل و پذیرش فناوری ARM عمدتاً با شادی گرفته شد. “Apple M1 اینتل و AMD را تحقیر می کند” – این چیزی است که ما باید در مورد اولین لپ تاپ سیلیکونی اپل، مک بوک ایر 13 اینچی، در سال 2020 بگوییم. تراشه های سری M1 و سری M2 واقعاً از چندین جنبه شگفت انگیز هستند، اولین مورد یکی از آنها نسبت عملکرد بی نظیر آنها در هر وات است.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

مک بوک 2006 اپل، با پردازنده 32 بیتی Core Duo T2400 و آن قاب پلاستیکی براق، می توان هنوز هم در سال 2023 به عنوان رایانه شخصی ویندوز 10 استفاده می شود – البته کم سرعت. و انتشار به روز رسانی های نرم افزاری برای سیستم های خود را متوقف کردند.

تا به امروز، مک بوک 2006 اپل را می توان برای انجام کارهای روزمره استفاده کرد - به لطف CPU x86 (منبع تصویر: Notebookcheck)
تا به امروز، مک بوک 2006 اپل را می توان برای انجام کارهای روزمره استفاده کرد – به لطف CPU x86 آن




منبع: https://www.notebookcheck.net/Apple-silicon-based-Macs-and-MacBooks-are-set-to-age-faster-than-any-Mac-in-recent-history.734718.0.html

باید دید که آیا محصولات مبتنی بر سیلیکون اپل پس از توقف پشتیبانی اپل، واقعا غیر قابل استفاده خواهند شد یا خیر. فروش رایانه سال‌هاست که به دلیل فقدان نوآوری و نزدیک شدن بازار جهانی به نقطه اشباع خود متوقف یا کاهش یافته است و کاهش فروش به معنای کاهش درآمد است. با توجه به این موضوع، تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌ها وسوسه می‌شوند که پشتیبانی از محصولات قدیمی‌تر خود را در اسرع وقت متوقف کنند و تمام تلاش خود را برای ارائه «جدیدترین و بهترین» انجام دهند. برای کسانی که واقعاً مایل به کاهش زباله های الکترونیکی و استفاده از وسایل الکترونیکی برای ده ها سال هستند، زندگی به این زودی ها آسان تر نمی شود.