موتور دمپر زیمنس سری G ، دو وضعیتی ، تدریجی ، دمپر هوا ، موتور دمپر ، فنر برگشت

این نوع موتور دمپر از نوع on/off با فنر برگشت می باشد. محدوده دمای محیطی عملکرد این موتور دمپر ها ما بین 40- تا 60 درجه سانتیگراد می باشد. قطر شفت در این موتور دمپر ها بین 10 تا 27 میی تر می باشد که به صورت خودکار در مرکز قرار می گیرد.

  • سرو موتور زیمنس شرکت زیمنس کشور آلمان تولید کننده سروو موتور و دمپر مورد استفاده برای مشعل های گازی و گاز…
  • در این نمایندگی ها و فروشگاه ها کارشناسانی وجود دارند که به شما کمک می کنند براساس نیاز خود موتور دمپر مناسب را خریداری نمایید.
  • موتور دمپر هانیول مدل Ms8120A1007 ، موتور الکتریکی قطع و وصلی با فنر برگشت تغذیه 24 Vac گشتاور 20 N.m جهت دمپرهای دستگاه هواساز ، نام تجاری این مدل هانیول است و کشور سازنده آن مکزیک است .
  • مدل سه وضعیت به علت داشتن دو حالت چپگرد و راستگرد و یک فاز نول در مواقع اضطرار برعکس می چرخد و بسته می شود.

برای تهیه انواع مختلف موتور دمپرهای زیمنس و هانیول می توانید با شماره های درج شده در سایت سناکنترل تماس حاصل فرمائید. قبل از خرید موتور دمپر هانیول باید شناخت کافی از انواع آن ها داشت سپس خریداری انجام شود چرا که اگر مدل مناسب آن ها خریداری نشود نتیجه و بازده درستی نخواهند داشت. برند هانیول انواع قطعات و وسیله های تاسیسات مانند موتورهای دمپر را طراحی و تولید می کند، این برند سوئیسی نمایندگی و خدمات پس از فروش هم در کشور دارد. مدل سه وضعیت به علت داشتن دو حالت چپگرد و راستگرد و یک فاز نول در مواقع اضطرار برعکس می چرخد و بسته می شود.

موتوردمپر

این سیستم تنظیم جریان هوا را بر عهده دارد که در داکت ها، دودکش ها و کانال ها مورد استفاده قرار می گیرد. موتور دمپر بر روی دمپر قرار می گیرد و ه نحوی کاربرد دمپر را دارد با این تفاوت که موجب کارکرد اتوماتیک دمپر می شود. با استفاده از موتور دمپر هانیول کنترل سیستم تهویه به شکل هوشمند و خودکار انجام می شود و نیاز به کاربر نمی باشد این موتورها حجم هوای عبوری را نیز تنظیم و کنترل می کنند که از ویژگی های مهم آن ها می باشد. این موتور دمپر زیمنس مخصوص نصب بر روی دریچه های هوا می باشد.

فروش انواع اینورتر ،سافت استارتر

همانطور که میدانید، پیش نیاز اصلی در انجام هر کار، داشتن اطلاعات مناسب از خرید موتور دمپر آن موضوع است. پیشگیری از انتقال حریق در داخل سیستم کانال کشی و دیگر مناطق مختلف از عمده ترین کاربردهای. موتور دمپرهای دود و حریق در مقابل حریق مجهز به سنسور حساسی می باشند که در دمای بالاتر از 70 درجه سانتیگراد.

موتور دمپر زیمنس ۲ نیوتن 230 GSD341.1Aسری موتور دمپرهای 2 نیوتن زیمنس منحصرا برای دریچه ها و دمپرهای سایز کوچک تولی.. دمپر ها اجزائی هستند که نقش بسیار مهمی را در تنظیم دما و رطوبت هوا جهت تهویه مطبوع بازی میکنند . یکی از ساده ترین نوع موتور دمپرها نوع on/off که برای باز و بسته کردن دمپر ها استفاده می شود . دمپر موتوری، یک سوپاپ یا بشقاب است؛ که عملکردی شبیه به یک پلیس راهنمایی در یک تقاطع بزرگ دارد.

موتور دمپر زیمنس سری G ، دو وضعیتی ، تدریجی ، دمپر هوا ، موتور دمپر ، فنر برگشت

این تجهیزات به عنوان ابزار کنترل هوشمند در سیستم های تهویه مطبوع مانند هواسازها استفاده می شوند. در دو مدل فنر برگشت دار و بدون فنر برگشت، که همچنین هر دو مدل دارای دو نوع قطع و وصل و تدریجی است، جریان آب و هوا را کنترل می کند. هر دارای گشتاوری به خصوصی است که متناسب با نوع از آن استفاده می شود. عمده مصرف این در دمپرهای بی کانالی ، دمپرهای ورودی و برگشت هواساز، قطع/ وصل و کنترل آب و سیال در صنایع مختلف آب و فاضلاب، صنایع غذایی و دیگر صنایع می باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار