موتورولا Razr 40 و Razr 40 Ultra با طراحی های تاشو جدید تاشو در سطح جهانی معرفی شدند.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Motorola-Razr-40-and-Razr-40-Ultra-debut-globally-with-new-clamshell-foldable-designs.723105.0.html

به طور خلاصه، در مورد مشخصات این جفت که قبل از عرضه موتورولا به طور گسترده فاش شده بود، هیچ شگفتی وجود ندارد. بنابراین، هر دو مدل به چیپست های نسل آخر اسنپدراگون متکی هستند و نمایشگرهای تاشو با نرخ تازه سازی بالایی دارند. لطفاً اسکرین شات های زیر را برای دیتاشیت های کامل Razr 40 و Razr 40 Ultra موتورولا مشاهده کنید، که باید برای Razr و Razr+ نیز اعمال شود. به عنوان مرجع، موتورولا متعهد شده است که سه به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل را برای هر دو دستگاه ارائه کند، آن‌ها را در اندروید 16 و چهارمین سال به‌روزرسانی‌های امنیتی ارائه کند.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که موتورولا فروش جهانی Razr 40 Ultra و Razr+ را قبل از پایان ماه آغاز خواهد کرد و 16 ژوئن به عنوان تاریخ عرضه برای کانادا و ایالات متحده ذکر شده است. در حالی که موتورولا ادعا می کرد که Razr 40 Ultra در اروپا و بریتانیا در دسترس است، در وب سایت های آلمان و بریتانیا موجود نیست، اگرچه برخی از خرده فروشان شخص ثالث مثل کاریس هنوز سهام Razr 40 Ultra در بریتانیا دارد. تا آنجا که می توانیم بگوییم، Razr 40 تا ماه آینده نیز در اروپا عرضه نخواهد شد. هر دو گوشی در حال حاضر در چین قابل سفارش هستند.