موتورولا Moto G Stylus (2023) به‌عنوان گوشی هوشمند میان‌رده جدید غرق‌کننده لو رفت

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Motorola-Moto-G-Stylus-2023-leaks-as-underwhelming-new-mid-range-smartphone.698961.0.html

Moto G Stylus امسال نیز طراحی تازه‌تری دارد، با حاشیه‌های باریک‌تر و فرم کلی کمی گردتر. بر اساس لیست Geekbench فاش شده، می تواند چیپست قبلی خود را حفظ کند که عجیب است. در حالی که در فهرست نامی از چیپست ذکر نشده است، نام رمز ARM MT6769V آن با Helio G88، قطعه 12 نانومتری با پردازنده گرافیکی Mali-G52 MP2، به علاوه ترکیبی از هسته‌های CPU Cortex-A55 و Cortex A75 مطابقت دارد.

لیست Geekbench همچنین نشان می دهد که Moto G Stylus (2023) دارای 4 گیگابایت رم است. 2 گیگابایت کمتر از Moto G Stylus (2022). به طور بالقوه، موتورولا این بار می تواند دو پیکربندی حافظه را ارائه دهد، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که چنین باشد. هنوز تاریخ عرضه و قیمت آن فاش نشده است. با این حال، شایان ذکر است که لیست نشان داده شده در زیر فقط برای نسخه اروپایی Moto G Stylus (2023) اعمال می شود. به طور معمول، موتورولا یک مدل با قابلیت 5G را در آمریکای شمالی با سخت افزار بهبودیافته می فروشد.