موتورولا اج 40: به لطف قاب پشتی چرمی وگان، برای قاب‌های محافظ تقریباً خیلی خوب است

من که در استرالیای منطقه ای بزرگ شدم، اولین بار در اوایل نوجوانی با کامپیوتر آشنا شدم، پس از شکستگی پا در یک مسابقه فوتبال (فوتبال) که به طور موقت مرا به سبک زندگی عمدتاً در داخل خانه محکوم کرد. به زودی پس از آن من در حال ساختن سیستم های خودم بودم. اکنون در آلمان زندگی می کنم و در سال 2014 به اینجا نقل مکان کردم و در آنجا فلسفه و انسان شناسی می خوانم. من به ویژه مجذوب این هستم که چگونه فناوری رایانه به طور اساسی و چشمگیر فرهنگ انسانی را تغییر داده است و چگونه به این کار ادامه می دهد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Motorola-Edge-40-Almost-too-good-for-protective-cases-thanks-to-its-vegan-leather-back-cover.734298.0.html

علاقه من به کامپیوتر با C64 شروع شد. از آن زمان، من هر چیزی را که از نظر سخت افزاری به دستم می رسد را از طریق سرعت آن قرار داده ام. از C64 گرفته تا آمیگا 500 و اولین رایانه شخصی با CPU 8088، لیست پروژه های من به طور فزاینده ای طولانی تر شده است. اکنون بیش از 20 سال است که سرگرمی خود را به حرفه خود تبدیل کرده ام و از سال 2021 در بخش موبایل Notebookcheck فعال هستم. قبل از آن به عنوان ویرایشگر سخت افزار برای IDG Media (tecChannel.de) و VNU Business Publications کار می کردم. PC حرفه ای)، در میان دیگران.

موتورولا اج 40 به لطف SoC و پیکربندی ذخیره سازی برای استفاده روزمره نیز مناسب است. با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و هشت هسته مدیاتک Dimensity 8020، این گوشی هوشمند عملکرد متوسطی را ارائه می دهد و به عنوان مثال در AnTuTu v9 به حدود 687000 امتیاز می رسد. این گوشی تقریباً در همان کلاس عملکرد پیکسل 7 گوگل است و بسیار سریعتر از مدل قبلی خود یعنی Edge 30 (553000 امتیاز در AnTuTu v9) اجرا می شود.

بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند گوشی خود را در یک قاب محافظ قرار می دهند تا آن را بدون خش و کثیفی حفظ کنند. اما گوشی‌های هوشمند دارای ویژگی لمسی خاصی هستند که کاربران نیز می‌خواهند آن‌ها را حس کنند.

موتورولا اج 40 نیز از این قاعده مستثنی نیست. در رنگ ها Eclipse Black، Nebula Green و زنده باد سرخابی، گوشی هوشمند میان رده 6.55 اینچی دارای قاب پشتی ساخته شده از چرم گیاهی است که در دست گرفتن آن بسیار راحت است. در عین حال، بسیار عالی ساخته شده است و با وزن 171 گرم، بسیار سبک برای گوشی های هوشمند در اندازه خود و بسیار باریک در 7.49 میلی متر است.

144 هرتز و روشنایی چهار رقمی

بررسی کامل موتورولا اج 40 را اینجا بخوانید.