موتورولا اج 40: افشای اطلاعات جدید کندتر از پیش‌بینی‌شده MediaTek SoC برای مدل‌های میان‌رده آینده نشان می‌دهد

در اوایل این ماه، Roland Quandt رندرهایی از Edge 40 را در چهار رنگ منتشر کرد که بر اساس افشای اطلاعات قبلی طراحی و مشخصات گوشی هوشمند آینده را نشان می‌داد. در ابتدا، گمان می رفت که موتورولا Edge 40 را برای عرضه در کنار Edge 40 Pro، نسخه جهانی Moto X40 آماده کرده است. با عرضه دومی، باید دید که موتورولا چه زمانی قصد دارد Edge 40 را وارد بازار کند.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7724 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Motorola-Edge-40-New-leaks-reveal-slower-than-anticipated-MediaTek-SoC-for-future-mid-range-model.707636.0.html

در حالی که Dimensity 1100 دارای همان ترتیبات هسته CPU و سرعت کلاک بالاتری نسبت به Snapdragon 778G+ است که Edge 30 را تامین می کند، دومی تقریباً 11٪ در معیارهای ما عملکرد بهتری از اولی دارد. به طور بالقوه، هر دو لیست Geekbench ممکن است نادرست باشند، اما جزئیات مربوط به Dimensity 8020 هنوز مشخص نشده است. در جای دیگر، Geekbench گزارش می دهد که Edge 40 دارای 8 گیگابایت رم است که انتظار می رود موتورولا آن را با 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 و باتری 4400 میلی آمپر ساعتی، در کنار سایر سخت افزارهای میان رده، تکمیل کند.