معرفی صرافی ارزدیجیتال KuCoin کوکوین + آموزش ثبت نام و کار با آن

صرافی کوکوین به شما این امکان را می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را با پول فیات خریداری کنید، اما باید این کار را از طریق یک برنامه واسطه انجام دهید. با کلیک روی Markets در سایت صرافی کوکوین وارد منوی بازارهای موجود ( جفت‌ارزهای موجود برای معامله) در صرافی KuCoin می‌شوید که به دو دسته نقدی و آتی تقسیم‌بندی می‌شوند. بهتر است برای آشنایی بیشتر با این صرافی از صفحه اصلی شروع کنیم.

بر اساس گفتگوی سایت ایران بروکر با صرافی کوکوین، این صرافی تأیید کرد که ایرانیان می‌توانند در این صرافی بدون انجام احراز هویت معامله کنند، و صرافی کوکوین مشکلی با معامله ایرانیان ندارد. توجه داشته باشید که همچنان محدودیت‌هایی برای احراز هویت مشتریان ایرانی وجود دارد. لذا کاربران ایرانی می توانند فقط با ایجاد یک حساب کاربری، اقدام به خرید و فروش رمز ارزها نمایند. در این فیلم آموزش ارز دیجیتال به نحوه ثبت نام و ایجاد تایید دو مرحله ای حساب در صرافی کوکوین پرداخته شده و نکاتی که در استفاده از این صرافی باید رعایت کنید، توضیح داده می شود.

در قسمت ایمیل Email، ایمیل معتبر خود را وارد کرده بودم. حالا کد ایمیل را که کپی کرده بودم، در کادر Email Verification Code پیست میکنم. صرافی کوکوین هم محیط اسپات بدون اهرم را به مشتریان خود ارائه می دهد و هم محیط فیوچرز با اهرم 10x که در ادامه آموزش خواهیم داد چگونه این دو محیط را در اکانت خود فعال نمایید. زمانی که از بخش کابردی خود به Assets وارد می شوید، همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید موجودی شما در بخش حساب اصلی یا همان Main Account نمایش داده می شود. بنابراین جهت انتقال دارایی از حساب اصلی به معاملاتی کافی است تا بر روی گزینه Transfer کلیک کنید.

نکات مهم ثبت نام در صرافی کوکوین

معرفی صرافی ارزدیجیتال KuCoin کوکوین + آموزش ثبت نام و کار با آن

در صورت استفاده از نرم‌افزارهای تغییر آی پی، مطمئن شوید که در هر بار استفاده (حتی در صورت انتخاب یک کشور واحد) آی پی شما تغییر نکند و همواره از یک آی پی تغییرداده شده استفاده کنید. فرمت تصویر ارسالی برای کوکوین باید JPG یا PNG باشد و حجم آن نباید از ۴ مگابایت تجاوز کند. در این قسمت باید تمام اطلاعات خواسته شده را که مربوط به ایمیل شما می‌شود را کامل نمایید. پس از مطالعه کامل قوانین و اساسنامه کپی تریدینگ دارایا تیک موافقم رو فعال کنید. شما دوست دارید بدانید کوین KCS دقیقا چیست و از کجا آمده است؟ با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

میزان کارمزد معاملاتی برای انجام معاملات برابر با 0.1 درصد می باشد. این صرافی در تلاش است تا برای معاملات خود کمترین کارمزد دریافت کند. البته کسانی که رمز ارز مخصوص این صرافی یعنی کوکوین شیرز KCS را خریداری کرده و معامله کنند ، در معاملات خود تخفیف خواهند گرفت.

فرستادم (توی ایمیل) ( با پاسپورت ایرانی) نیم ساعت بعد حساب باز شد . اگر اطمینان دارید که کد مربوط به کوکوین را وارد میکنید، میتوانید با ساپورت کوکوین در این خصوص مکاتبه بفرمایید. خیر احتمالا مشکلی پیش نمیاد اما بهتره از وی پی ان آمریکا استفاده کنید حساب هم با مدارک آمریکایی وریفای کنید. اگر قبلا مدارک فرستادید دوباره باید همون مدارک رو ارسال کنید. چون اگر مدارک جدید بفرستید که با مدارک قبلی مقایرت داشته باشه صد درصد اجازه برداشت بهتون نمیده و ریسک مسدودی هم بالاست. احتمالا تراکنش مشکوکی داشته اید و یا به هر طریق با آی پی مشکوکی به صرافی متصل شده اید.

آموزش صرافی کوکوین | آموزش ثبت‌نام و معامله‌گری در کوکوین (Kucoin) + ویدئو

این صرافی در برخی مواد کاربران را از پرداخت کارمزدهای اضافی معاف کرده است. برای مثال برای سپرده‌گذاری رمزارز نیازی به پرداخت کمیسیون صرافی نیست و تنها کارمزد شبکه (بلاک چین) باید پرداخت شود. همچنین برداشت یا واریز به حساب نیز از طرف صرافی شامل کارمزد نخواهد شد. بدین ترتیب صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌های بلندمدت صورت خواهد گرفت.

مزایا و معایب صرافی کوکوین Kucoin

به‌ این‌ ترتیب، شما؛ کارمزد صرافی را از محل ذخایر دارایی‌های KCS خود خواهید پرداخت و شامل تخفیف صرافی کوکوین می‌شوید. صرافی kocoin یکی از محبوب ترین صرافی های ارزهای دیجیتال برای معاملات spot و فیوچرز می باشد. این صرافی پنجمین صرافی برتر با حجم معاملات بیش از 1.5 میلیارد دلار در 24 ساعت در لیست Coinmarketcap است.

وب سایت پرشین الیت دارای نماد اعتماد اینماد , kucoin ثبت نام زرین پال و ثبت در وب سایت ساماندهی می باشد. را فعال نمایید، مکانیزم جلوگیری از زیان بیشتر، فعال شده و دریافت سود به صورت اتوماتیک انجام خواهد گرفت. هنگامی که یک معامله باز است، سود و زیان آن با در نظر گرفتن نوسانات بازار به طور مداوم در حال تغییر است و به همین دلیل به آن سود غیر واقعی گفته می شود.

به دلیل محدودیت‌های کاربران ایرانی؛ لازم است برای فعالیت در Kucoin با واریز ارز دیجیتال شروع کنید. معاملات فیوچرز در کوکوینمعاملات فیوچرز ارز دیجیتالهمانطور که در شکل بالا می بینید در کوکوین می توانید هم با USDT هم ارز های دیجیتال معاملات فیوچرز انجام دهید. اگر می خواهید با ارز های دیجیتال معاملات آتی داشته باشید روی تب COIN کلیک کنید. در صرافی کوکوین می توان با ارز های بیت کوین ، اتریوم ، پولکادات و ریپل معاملات فیوچرز انجام داد. یکی از ارز هی را که کاملا تحلیل کرده و روند آن را تشخیص دادید ، انتخاب کرده و پوزیشن sort و یا long باز کنید. صرافی کوکوین هم مانند صرافی های بایننس و FTX به عنوان واسطه ای برای خرید و فروش ارز محسوب می شود و شما می توانید با ثبت سفارش خرید و فروش و پرداخت کارمزد به صرافی در این پلتفرم معامله کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار