معامله | نیروگاه قابل حمل Anker PowerHouse II 400 تخفیف انبوه 50 درصدی در آمازون دریافت می کند

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

یک کد کوپن مشخص در آمازون قیمت نیروگاه فشرده با ظرفیت 389 وات ساعت و پریز برق 110 ولت AC را به نصف کاهش می دهد، به این معنی که Anker PowerHouse II 400 مقرون به صرفه را اکنون می توان تنها با 199 دلار آمریکا سفارش داد.

برای دقیق تر، Anker Direct در حال حاضر نیروگاه قابل حمل PowerHouse II 400 خود را با ظرفیت 388.8 وات ساعت، پریز برق AC 300 وات و شارژر 65 وات به جای قیمت معمولی 399 دلار آمریکا، تنها با قیمت 199 دلار آمریکا به فروش می رساند. برای به دست آوردن این قیمت بسیار قانع کننده، لطفاً کد کوپن “ANKERPPS1230” را هنگام پرداخت در آمازون اعمال کنید. شتر شتر ردیاب قیمت نشان می دهد که Anker PowerHouse II 400 از زمان عرضه آن در سال 2020 هرگز کمتر از 299 دلار آمریکا قیمت گذاری شده است، به این معنی که این معامله ارزان ترین فرصت برای دریافت این نیروگاه خاص است.

نیروگاه‌ها در چند سال گذشته محبوبیت زیادی به دست آورده‌اند، احتمالاً به این دلیل که این ذخیره‌سازی‌های انرژی می‌توانند در طول سفر، کمپینگ یا قطع برق گاه به گاه مفید باشند. با این حال، به دلیل افزایش هزینه های مواد و تولید باتری ها، بسیاری از محصولات ساخته شده توسط شرکت های معتبر مانند Anker قیمت نسبتا بالایی دارند، به همین دلیل است که قرارداد فعلی نیروگاه در آمازون به ویژه قابل توجه است.

علاوه بر مشخصات فنی ذکر شده، نسل دوم Anker PowerHouse 400 با یک درگاه USB Type-C 60 واتی و سه درگاه USB-A ارائه می شود که شارژ دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ های مدرن را به طرز باورنکردنی آسان می کند. این نیروگاه قابل حمل همچنین دارای یک سوکت ماشین 12 ولتی و یک صفحه نمایش LED بزرگ است که تمام اطلاعات مهم مانند شارژ باقی مانده و ورودی/خروجی جریان را نشان می دهد. به لطف درگاه DC، Anker PowerHouse را می توان از طریق پنل های خورشیدی نیز شارژ کرد که باید جداگانه خریداری شوند. در مجموع، این معامله راهی کاملا مقرون به صرفه برای در نهایت قدم گذاشتن به دنیای ذخیره‌سازی انرژی موبایل است.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Deal-Anker-PowerHouse-II-400-portable-power-station-gets-massive-50-discount-on-Amazon.678528.0.html

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

آمازون یک معامله جذاب برای دومین بار از نیروگاه Anker PowerHouse 400 دارد (تصویر: Anker)
آمازون یک معامله جذاب برای دومین بار از نیروگاه Anker PowerHouse 400 دارد (تصویر: Anker)