معامله | لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Flow X16 با صفحه نمایش 165 هرتزی QHD و RTX 3060 با 20 درصد تخفیف

برای خوشحالی بسیاری از علاقه مندان به فناوری، فصل خرید تعطیلات جاری نیز مجموعه ای از معاملات قابل توجه لپ تاپ های بازی را به ارمغان می آورد، که برخی از آنها حتی قیمت های بهتری نسبت به جمعه سیاه یا دوشنبه سایبری دارند. این مطمئناً در مورد Asus ROG Flow X16 صدق می کند، که اکنون شدیدترین تخفیف خود را تا به امروز در یک خرده فروش معتبر ایالات متحده دریافت کرده است.

Best Buy در حال حاضر پیکربندی Asus ROG Flow X16 را با پردازنده هشت هسته‌ای سریع AMD Ryzen 9 6900HS و dGPU معروف Nvidia GeForce RTX 3060 با 6 گیگابایت GDDR6 VRAM و حداکثر TGP مناسب 121،599 دلار آمریکا ارائه می‌کند. بنابراین، این معامله تخفیفی معادل 400 دلار آمریکا یا 20 درصد نسبت به قیمت فهرست اصلی 1999 دلار آمریکا ارائه می دهد. جدا از مشخصات فنی فوق، این لپ‌تاپ گیمینگ ۱۶ اینچی با ۱۶ گیگابایت حافظه DDR5، یک ترابایت جادار M.2 NVMe SSD و صفحه نمایش ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ QHD+ IPS با نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتز و حداکثر روشنایی قابل‌اعتماد ۵۰ ارائه می‌شود.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

Best Buy یک معامله قابل توجه برای لپ تاپ گیمینگ ROG Flow X16 2022 ایسوس دارد (تصویر: Asus)
Best Buy یک معامله قابل توجه برای لپ تاپ گیمینگ ROG Flow X16 2022 ایسوس دارد (تصویر: Asus)

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Deal-Asus-ROG-Flow-X16-gaming-laptop-with-165Hz-QHD-display-and-RTX-3060-now-discounted-by-20.673341.0.html

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

ما اوایل سال جاری پیکربندی Mini-LED گران‌تر RTX 3070 Ti-powered Asus ROG Flow X16 را آزمایش کردیم، اما خریداران احتمالی هنوز ممکن است بخواهند جامع ما را بررسی کنند. بررسی ویدیویی در یوتیوب. از جمله موارد دیگر، ما از فرم فاکتور 2 در 1 لپ تاپ گیمینگ و همچنین سیستم خنک کننده بی صدا خوشمان آمد. این دستگاه همچنین دارای بلندگوهای خوب و دو اسلات رم و SSD است که ارتقاء آینده را بسیار آسان می کند. با قیمت تخفیف قابل توجه 1599 دلار آمریکا، این سیستم مطمئناً بهترین قیمت را از نظر عملکرد ارائه نمی کند، اما با این وجود، این یک نوت بوک خوش ساخت است که برای خریدارانی که در بازار هستند ارزش توجه دارد. 16 اینچی گیمینگ قابل تبدیل.

لپ تاپ گیمینگ 16 اینچی ایسوس ممکن است تنها دارای پردازنده گرافیکی متوسط ​​RTX 3060 باشد، اما صفحه نمایش روشن QHD+ و فرم تبدیل پذیر نسبتا منحصر به فرد آن به وضوح ROG Flow X16 را از رقبای مقرون به صرفه تر با ترکیب CPU و GPU مشابه جدا می کند.