مشخصات DJI OSMO Action 4 قبل از انتشار در 25 جولای به بیرون درز پیدا کرد که نشان دهنده سنسور بزرگتر و تکرار ویدئو 4K 120 FPS است.

DJI به خاطر لوازم جانبی دوربین، پهپادها، و دوربین‌های اکشن جمع‌وجور و مقرون به صرفه‌اش معروف است. در حالی که این شرکت هیچ چیز مشخصی در مورد دوربین نسل بعدی OSMO Action 4 خود اعلام نکرده است، مشخصات ادعایی درز درز کرده است. توییتر توسط @camerainsider. مشخصات فاش شده پیشنهادی تصویری از یک به روز رسانی سخت افزاری قابل توجه در پشت یک ارتقاء جزئی ویژگی را نشان می دهد.

سایر پیشرفت‌های متفرقه عبارتند از افزایش دو متری درجه بندی ضد آب بدون کیس – از 16 متر به 18 متر – در حالی که وزن آن در حدود 145 گرم باقی می‌ماند.

در بیشتر موارد، مشخصات بسیار شبیه به دوربین خروجی OSMO Action 3، با میدان دید 155 درجه، حداکثر وضوح تصویر 4K 120 FPS و دیافراگم f/2.8 به نظر می رسد. یکی از جزئیات جالب که ممکن است منجر به بهبود قابل توجهی در عملکرد در نور کم شود، اندازه سنسور جدید است.

علاقه من به فناوری از دوران دبیرستان شروع شد و با روت کردن و فلش کردن موتورولا Defy خود شروع شد، اما وقتی متوجه شدم که می توانم i7 930 را در رایانه از پیش ساخته شده گیگابایتی خود اورکلاک کنم، واقعاً در سوراخ خرگوش افتادم. این اعتیاد سرسام‌آور در نهایت باعث شد در دانشگاه طراحی محصول بخوانم. من فکر می‌کنم فناوری باید زندگی افرادی را که از آن استفاده می‌کنند، بدون توجه به زمینه، بهبود بخشد. من دوست دارم در مورد لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، نرم افزارها و روندهای تکنولوژی بخوانم و بنویسم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/DJI-OSMO-Action-4-specs-leak-ahead-of-July-25-release-indicating-larger-sensor-and-4K-120-FPS-video-repeat.735289.0.html

برگه مشخصات ادعایی OSMO Action 4 نشان می دهد که دوربین جدید با سنسور 1/1.3 اینچی عرضه می شود. در مقایسه با واحد خروجی 1/1.7 اینچی، این افزایش 69 درصدی در سطح سنسور است. این افزایش اندازه سنسور به این معنی است که دوربین جدید با وجود دیافراگم f/2.8 باید در سناریوهای کم نور عملکرد بسیار بهتری داشته باشد. عکس‌های کلوزآپ نیز باید جداسازی پس‌زمینه بیشتری را فراهم کنند، اگرچه بعید است که این موضوع برای خریداران احتمالی دوربین‌های اکشن مورد توجه قرار گیرد.

خود DJI یک تیزر برای OSMO Action 4 به اشتراک گذاشت یوتیوب، نشان می دهد که دوربین به روز شده با همان پیکربندی صفحه نمایش دوگانه مانند نسخه قبلی خود عرضه می شود و به تاریخ رونمایی 25 جولای اشاره می کند.

DJI OSMO Action 3 را در آمازون بخرید.