مشخصات شارژ سونی WF-1000XM5 قبل از عرضه به بیرون درز کرد

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی، یک نویسنده و ویراستار حرفه ای شدم. مدارک من در علوم زیست پزشکی است. با این حال، آنها به تجربه ای در زمینه بیوتکنولوژی منجر شدند که من را متقاعد کرد که پتانسیل آن برای متحول کردن سلامت، محیط زیست و زندگی ما به طور کلی. این به مرور زمان به یک علاقه همه جانبه به جنبه‌های بیشتر فناوری تبدیل شد: من هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی در مورد جدیدترین وسایل الکترونیکی، ابزارها و نوآوری‌ها بنویسم. علایق دیگر من شامل تصویربرداری، نجوم، و پخش جریانی همه چیز است. اوه و قهوه

کیس شارژ WF-1000MX5؟  (منبع: سونی)
کیس شارژ WF-1000MX5؟ (منبع: سونی)

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Sony-WF-1000XM5-charging-spec-leaked-ahead-of-launch.726729.0.html

گواهینامه جدید WPC برای یک “هدست استریو بی سیم” با شماره مدل YY2963 – با این حال، تصویر مربوطه موردی را نشان می دهد که در واقع می تواند برای WF-1000XM4s باشد. گواهی شده است که به عنوان یک “گیرنده کلاس قدرت 0با حداکثر ورودی فقط 2 وات (W).

به جای آن برخی از XM4 ها را در آمازون بخرید.

سونی هدفون های TWS جدید را قبل از عرضه آنها ثبت می کند.  (منبع: کنسرسیوم برق بی سیم از طریق MySmartPrice)
سونی هدفون های TWS جدید را قبل از عرضه آنها ثبت می کند. (منبع: کنسرسیوم برق بی سیم از طریق MySmartPrice)

از اوایل سال 2023 نشانه‌هایی از اضافه شدن جدید به سری رده بالای هدفون‌های بی‌سیم واقعی (یا TWS) سونی WF-1000XMn منتشر شده است، که ممکن است به این معنی باشد که آنها قرار است قبل از پایان سال عرضه شوند. اکنون XM5های فرضی ممکن است با ثبت نام در کنسرسیوم برق بی سیم (WPC) مانع دیگری بین خود و این رویداد برطرف کرده باشند.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

تصور می‌شود که هدفون‌ها از نظر فناوری بی‌سیم و همچنین مشخصات صوتی واقعی، نسبت به مدل‌های قبلی WF-1000XM4 بهبود یافته‌اند – با این حال، طبق آخرین افشای آن‌ها، ممکن است با کیس شارژ در مقایسه با مدل قبلی بدون تغییر عرضه شوند. نسل.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین