مشخصات باتری خودروی شیائومی قبل از عرضه EV به بیرون درز کرد




منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Car-battery-specs-leak-out-ahead-of-EV-s-launch.734488.0.html دیر اودونل

Deirdre O Donnell – نویسنده ارشد فناوری – 6501 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

پیش‌بینی می‌شود شیائومی (هنوز) خط محصولات e-mobility خود را با خودروی برقی افتتاحیه خود به طور عمده افزایش دهد. اکنون، مشخصات بیشتری برای این خودروی الکتریکی احتمالی به بیرون درز کرده است.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

سپس دوباره، هیچ تضمینی وجود ندارد که این باتری به عنوان عکس گرفته شده واقعاً در نسل بعدی EV شیائومی از هر نوعی استفاده خواهد شد.

کشف یک باتری با لوگوی شیائومی بر روی آن شایعاتی را در مورد تعلق آن به یک باتری آینده ایجاد کرده است.EVاز همان شرکت. اگر چنین باشد، خودروی مورد نظر ممکن است به عنوان یک سدان مخصوص دوربرد با ظرفیت معمولی به بازار عرضه شود. 139 آه، یا 101 کیلووات ساعت (کیلووات ساعت).

با این وجود، بررسی دقیق‌تر برچسب باتری ظاهراً چشمگیر نشان می‌دهد که به جای چیزی جدیدتر مانند LiFePO یا حالت جامد، مبتنی بر فناوری لیتوم یون (یا Li-ion) است.

طبق اطلاعات فاش شده جدید، خودروی نسل اول آتی شیائومی به عنوان یک خودروی الکتریکی (EV) با برد بیش از حد قابل احترام معرفی خواهد شد. علاوه بر این، باید بتواند باتری ظاهراً بزرگ خود را نسبتاً سریع پر کند. باز هم، این مشخصات بالقوه چشمگیر ممکن است دقیقاً بر اساس پیشرفته ترین فناوری موجود نباشد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی، یک نویسنده و ویراستار حرفه ای شدم. مدارک من در علوم زیست پزشکی است. با این حال، آنها به تجربه ای در زمینه بیوتکنولوژی منجر شدند که من را متقاعد کرد که پتانسیل آن برای متحول کردن سلامت، محیط زیست و زندگی ما به طور کلی. این به مرور زمان به یک علاقه همه جانبه به جنبه‌های بیشتر فناوری تبدیل شد: من هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی در مورد جدیدترین وسایل الکترونیکی، ابزارها و نوآوری‌ها بنویسم. علایق دیگر من شامل تصویربرداری، نجوم، و پخش جریانی همه چیز است. اوه و قهوه

همچنین ممکن است بتواند به سرعت یکی از گوشی های هوشمند رده بالای شیائومی با نرخ 726.7 ولت شارژ شود. بر این اساس، “Xiaomi EV“پیش بینی می شود به عنوان یک” به بازار عرضه شودشارژ سریع 800 ولت” ماشین.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین