مرسدس EQC: نوع سدان کلاس C تمام الکتریکی در یک تصویر رندر زیبا ظاهر می شود

روزهای شاسی بلند مرسدس EQC که از سال 2019 تولید می شود، ممکن است به شماره بیفتد. یک تصویر رندر غیر رسمی اکنون طراحی بیرونی بالقوه یک نوع سدان شایعه شده از کلاس C الکتریکی را نشان می دهد که می تواند تا حدی بر اساس یک خودروی مفهومی شیک و فوق العاده کارآمد باشد که اوایل امسال رونمایی شد.

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

سدان مرسدس EQC می تواند چند نشانه طراحی از EQXX که در اینجا به تصویر کشیده شده است بگیرد (تصویر: مرسدس بنز)
سدان مرسدس EQC می تواند چند نشانه طراحی از EQXX که در اینجا به تصویر کشیده شده است بگیرد (تصویر: مرسدس بنز)

احتمالاً قسمت عقب مرسدس EQC جدید در مقایسه با EQXX چشم نواز که برای مثال دارای یک دیفیوزر جمع شونده بود، بسیار شبیه یک سدان سنتی خواهد بود. Motor1 همچنین خط سقف شیبدار را تنظیم کرده است، که اکنون به نظر می رسد باید فضای مناسبی برای سرنشینان عقب فراهم کند. به عنوان یک رقیب جدید برای تسلا مدل 3 و بی ام و i4، مرسدس EQS سدان احتمالا بین 50000 تا 70000 دلار آمریکا قیمت خواهد داشت. اما انتظار نمی رود که خودروی برقی آلمانی تا سال 2024 وارد بازار شود.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

انریکو فراهن

سردبیر مقاله اصلی: انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1295 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

بنابراین، طراحان گرافیک با استعداد در Motor1 اکنون یک تصویر رندر غیر رسمی ایجاد کرده اند که طراحی ظاهری ظاهری کلاس C تمام الکتریکی مرسدس را نشان می دهد. تصویر مورد نظر از طریق قابل دسترسی است این لینک. همانطور که انتظار می رفت، تصویرگران، سدان مرسدس EQC را به عنوان یک خودروی پنج نفره بسیار شیک تصور می کنند که برخی از زبان طراحی را که با خودروی مفهومی مرسدس EQXX معرفی شده بود، اتخاذ می کند. علاوه بر این، مرسدس EQC می تواند اولین وسیله نقلیه ای باشد که بر روی پلت فرم جدید 800 ولتی این خودروساز ساخته شده است که نام آن تا حدودی مبهم “MMA” است.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Mercedes-EQC-Sedan-variant-of-the-all-electric-C-Class-appears-in-a-good-looking-render-image.662841.0.html

همانطور که با موفقیت باورنکردنی تسلا مدل Y مشخص شد، بسیاری از خریداران خودروهای برقی آشکارا این روزها شاسی بلندهای جادار را ترجیح می دهند، زیرا صندوق عقب بزرگ و موقعیت صندلی بالا می تواند آنها را کاربردی تر از یک سدان اسپرت کند. با این حال، پس از معرفی اخیر مرسدس EQE SUV جدید، که فقط کمی بزرگتر از EQC SUV است، برخی شایعات اکنون حاکی از آن است که این خودروساز آلمانی ممکن است روی نسخه سدان احتمالی مرسدس EQC کار کند.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین