مد جدید صداگذاری را به Final Fantasy 7 اصلی اضافه می کند

صداها فقط مختص بازیگران اصلی نیستند. با توجه به Tsunamods، “هر شخصیت اصلی، فرعی و NPC – هر شخصیت صداگذاری می شود (sic).”

Tsunamods تایید کرده است که در حال کار بر روی مودهای مشابه برای Final Fantasy 8 و Final Fantasy 9 هستند. آنها در آینده از طریق Tsunamods منتشر خواهند شد. به کوتاکو گفت که آن ها نیز نباید 7 سال طول بکشد.

اخطارهایی وجود دارد. همانطور که گفته شد، این مد در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی است. از آنجایی که صداگذاری یک بازی با فیلمنامه‌ای به بزرگی Final Fantasy 7 پروژه عظیمی است (تسونامودز هفت سال طول کشید تا تکمیل شود)، بعید است که هیچ زبان دیگری به صدا دربیاید.

یک مد جدید از تیم مودینگ Tsunamods، صداگذاری کامل را به JRPG کلاسیک اضافه می کند. این مد با عنوان “Echo-S 7” صداها را نه تنها به جعبه متن بازی ها، بلکه به دنباله ها و مبارزات FMV نیز اضافه می کند.

Final Fantasy 7 یکی از بزرگترین بازی های تمام دوران است. به هر حال، با اسباب‌بازی‌ها، فیلم‌ها، اسپین‌آف‌ها و بازسازی مدرن به امپراتوری رسانه‌ای خودش گسترش یافته است. با این حال، جذابیت خاصی در نسخه اصلی 1997 وجود دارد. بازی مطمئنا قدیمی است، اما یک مد جدید یک ویژگی مدرن را برای عنوان کلاسیک به ارمغان می آورد: صداگذاری.

من تمام عمرم یک متخصص کامپیوتر بودم. پس از فارغ التحصیلی از کالج در رشته ریاضیات، چند سال قبل از اینکه به عنوان مدیر پایگاه داده مشغول به کار شوم، در امور مالی و بانکی کار کردم. من در اکتبر 2016 کار با Notebookcheck را شروع کردم و از نوشتن اخبار و نقدها لذت بردم. من همچنین برای سایر رسانه‌ها از جمله UltrabookReview و GeeksWorldWide، با تمرکز بر راهنمایی مصرف‌کننده و بازی‌های ویدیویی، نوشته‌ام. حوزه های مورد علاقه من شامل جنبه تجاری فناوری، بازی های قدیمی، لینوکس و ابزارهای نوآورانه است. وقتی روی وسایل الکترونیکی نمی نویسم یا با دستگاهی کار نمی کنم، یا بیرون با خانواده ام هستم، از یک بازی ویدیویی ده ساله لذت می برم، یا درام یا پیانو می نوازم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/New-mod-adds-voice-acting-to-original-Final-Fantasy-7.682013.0.html

علاوه بر این، Echo-S 7 فقط برای نسخه PC در دسترس است. این بدان معناست که این مد فقط برای نسخه Steam بازی است. هیچ کنسول یا پورت تلفن همراه پشتیبانی نمی شود.

از طرفی، این مد کاملا رایگان است، که با توجه به زمان و تلاشی که برای آن گذاشته شده است، بسیار سخاوتمندانه است. اگر می‌خواهید آن را امتحان کنید، می‌توانید مود را از اینجا دانلود کنید وب سایت سونامود. آماده باش؛ از آنجایی که این مد شامل تعداد زیادی صدا با کیفیت بالا است، دانلود 3.2 گیگابایت است.

این مد از ترجمه انگلیسی خط ژاپنی استفاده می کند، بنابراین در برخی نقاط با نسخه رسمی انگلیسی متفاوت است. همچنین تغییراتی در فیلمنامه ایجاد شد تا طبیعی‌تر به نظر برسد.

سام مدلی
سام مدلی – نویسنده ارشد فناوری – 1220 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2016

خرید Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و نینتندو سوییچ در آمازون.