مدیرعامل فولکس واگن علیرغم مفهوم Bug الکتریکی در انیمیشن نتفلیکس، امیدها و رویاهای Beetle الکتریکی را زیر پا می گذارد.

علاقه من به فناوری از دوران دبیرستان شروع شد و با روت کردن و فلش کردن موتورولا Defy خود شروع شد، اما زمانی که متوجه شدم می توانم i7 930 را در رایانه از پیش ساخته شده گیگابایتی خود اورکلاک کنم، واقعاً در سوراخ خرگوش افتادم. این اعتیاد سرسام‌آور در نهایت باعث شد در دانشگاه طراحی محصول بخوانم. من فکر می‌کنم فناوری باید زندگی افرادی را که از آن استفاده می‌کنند، بدون توجه به زمینه، بهبود بخشد. من دوست دارم در مورد لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، نرم افزارها و روندهای تکنولوژی بخوانم و بنویسم.

به نظر می رسد داستان یک فولکس واگن برقی بیتل بالقوه در مسیری مشابه با N Vision 74 هیوندای پیش می رود و طرفداران و همه را ناراحت می کند. فیدهای خبری اخیراً با صحبت در مورد یک فولکس واگن بیتل برقی به لطف یک مفهوم دیجیتال Beetle EV در نتفلیکس نمایش داده می شود معجزه آسا: لیدی باگ و گربه نوآر. در حالی که فولکس واگن با نتفلیکس برای طراحی سوسک الکتریکی برای این فیلم همکاری می کرد، مدیرعامل فولکس واگن اخیرا در مصاحبه ای با اتوموبیل که یک سوسک الکتریکی روی کارت نیست – به هر حال هنوز نه.

به نظر می رسد که اگر گفته های اخیر مدیرعامل فولکس واگن را باور کنیم، به نظر می رسد رویای یک فولکس واگن بیتل برقی تنها در تبدیل های سفارشی DIY زنده خواهد ماند. علیرغم بازدید مجدد این برند از اتوبوس فولکس‌واگن در قالب ID Buzz، مدیرعامل فولکس‌واگن، توماس شفر، در مصاحبه‌ای گفته است که برخی از مدل‌های تاریخی وجود دارند که زمان خود را زیر نور خورشید گذرانده‌اند و هیچ توجیه واقعی برای احیای آن وجود ندارد. سوسک این خبر پس از ظهور اخیر یک سوسک الکتریکی در یک فیلم انیمیشنی نتفلیکس که باعث ایجاد هیجان زیادی در مورد چشم انداز یک سوسک برقی شده بود، منتشر شد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

عجیب این است که این موضع در مورد احیای مدل های نمادین فولکس واگن کاملاً با آنچه اخیراً در ID دیده ایم مغایرت دارد. Buzz، که فولکس واگن به شدت به تاریخچه و نوستالژی فولکس واگن تیپ 2 (با نام مستعار: Kombi، Transporter یا Bus) تکیه کرده است. فولکس واگن حتی تا آنجا پیش رفت که با تقویم روز جهانی شریک شد تا روز بین‌المللی اتوبوس فولکس واگن را ایجاد کند، که در آن تعداد زیادی اتوبوس کلاسیک نوع 2 فولکس واگن در 2 ژوئن 2023 به ساحل هانتینگتون در کالیفرنیا هجوم آوردند.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین




منبع: https://www.notebookcheck.net/Volkswagen-CEO-dashes-electric-Beetle-hopes-and-dreams-despite-electric-Bug-concept-in-Netflix-animated-film.729021.0.html

به اعتبار خود، شفر بر این نکته تاکید می کند که برند فولکس واگن باید به آینده نگاه کند و به اختراع مجدد خود ادامه دهد اگر بخواهد مرتبط بماند، و بیان می کند که تعقیب نوستالژی “بن بست خواهد بود.” به نظر می رسد که سازندگان خودروهای برقی باید خط ظریفی را برای جذاب کردن نوستالژی دنبال کنند – خطی که امثال هیوندای با وسایل نقلیه ای مانند Ioniq 5 که عناصری الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل را بدون لطمه زدن به اصول طراحی مدرن به خوبی طی می کنند، بسیار خوب طی می کنند.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

با 100% نمی گویم [certainty]. اما از جایی که اکنون ایستاده ام، آن را در نظر نمی گیرم. این همان Scirocco است: روز خود را داشت، سپس یک مدل جدید بر اساس یک تفسیر مجدد وجود داشت. برای انجام دوباره آن؟ من اینطور فکر نمی کنم. – توماس شافر، مدیرعامل فولکس واگن.

دوربین Rove R2-4K Dash Cam را در آمازون بخرید.