مدیرعامل جدید تویوتا علیرغم تغییر به سمت خودروهای الکتریکی به هیدروژن متعهد است

علاقه من به فناوری از دوران دبیرستان شروع شد و با روت کردن و فلش کردن موتورولا Defy خود شروع شد، اما زمانی که متوجه شدم می توانم i7 930 را در رایانه از پیش ساخته شده گیگابایتی خود اورکلاک کنم، واقعاً در سوراخ خرگوش افتادم. این اعتیاد سرسام‌آور در نهایت باعث شد در دانشگاه طراحی محصول بخوانم. من فکر می‌کنم فناوری باید زندگی افرادی را که از آن استفاده می‌کنند، بدون توجه به زمینه، بهبود بخشد. من دوست دارم در مورد لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، نرم افزارها و روندهای تکنولوژی بخوانم و بنویسم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/New-Toyota-CEO-remains-committed-to-hydrogen-despite-a-shift-to-electric-vehicles.718268.0.html

تویوتا یکی از حامیان بزرگ باتری‌های حالت جامد بوده است – شاید مدت زیادی منتظر ماند تا این فناوری قبل از متعهد شدن به برقی‌سازی ناوگان خود متوجه شود – اما مدیرعامل اعتراف می‌کند که این فناوری هنوز در حال توسعه است.

او در مورد سوخت‌های الکترونیک مصنوعی نیز نظر مشابهی دارد و مدیر عامل شرکت اظهار می‌دارد که آنها هنوز به اندازه کافی کارآمد نیستند که آنها را به گزینه‌ای مناسب تبدیل کند. تویوتا به جای توسعه ده‌ها خودروی الکتریکی، مانند کیا، BYD و تسلا که به نظر می‌رسد انجام می‌دهند، تویوتا بر ارزش بیش از تنوع تمرکز خواهد کرد. ساتو اصرار دارد که قبل از عرضه هر وسیله نقلیه ای به بازار، تویوتا باید در نظر بگیرد که این خودرو چگونه بر مشتریان و محیط زیست خود تأثیر می گذارد.

خرید کنید راه تویوتا، ویرایش دوم: 14 اصل مدیریت از بزرگترین سازنده جهان در آمازون

دوام هنوز یک چالش بزرگ است. اما اگر از این مرحله عبور کنیم، بهره وری انرژی واقعا فوق العاده خواهد بود. ما روی آن هستیم – اما هنوز به زمان نیاز داریم.

وقتی از رئیس تویوتا در مورد خودروهای الکتریکی پرسیده شد، رئیس تویوتا حرف‌های زیادی برای گفتن داشت، اما اصل آن به استراتژی‌ای برمی‌گردد که شامل رویکردهای متعددی است، از خودروهای برقی با باتری و هیبریدی گرفته تا خودروهای هیدروژنی. در حالی که غول خودروسازی به تقویت جای پای خود در فضای BEV ادامه می دهد، با ده مدل الکتریکی برنامه ریزی شده تا سال 2026، همچنین به ساخت وسایل نقلیه هیبریدی با کیفیت و تحقیقات سلول های سوختی هیدروژنی و احتراق هیدروژن ادامه خواهد داد.