محققان یک پنل OLED با صفحه کلید حباب دار جمع شونده ساخته اند

کریگ شولتز و کریس هریسون از کارنگی ملون ادعا می کند که کشف کرده است که OLED می تواند به طور انتخابی یک “صفحه کلید قابل تغییر شکل“به میل – خوب، در پاسخ به”پمپ الکترواسموتیک (EEOP)“سیستم زیر پانل مورد نظر یافت می شود. “کلیدهای” بالقوه انقلابی و قابل برنامه ریزی نیز می توانند در صورت نیاز از بین بروند.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

سپس مجدداً نیاز است که صفحه مورد نظر به جای شیشه محافظ با یک لایه سیلیکونی نرم پوشانده شود و بنابراین ممکن است برای دستگاه هایی مانند گوشی های هوشمند تاشو نسل بعدی و غیره مناسب باشد.

مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی، یک نویسنده و ویراستار حرفه ای شدم. مدارک من در علوم زیست پزشکی است. با این حال، آنها به تجربه ای در زمینه بیوتکنولوژی منجر شدند که من را متقاعد کرد که پتانسیل آن برای متحول کردن سلامت، محیط زیست و زندگی ما به طور کلی. این به مرور زمان به یک علاقه همه جانبه به جنبه‌های بیشتر فناوری تبدیل شد: من هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی در مورد جدیدترین وسایل الکترونیکی، ابزارها و نوآوری‌ها بنویسم. علایق دیگر من شامل تصویربرداری، نجوم، و پخش جریانی همه چیز است. اوه و قهوه

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

محققان یک صفحه نمایش OLED با کلیدهای برجسته خود می سازند.  (منبع: CHI)
محققان یک صفحه نمایش OLED با کلیدهای برجسته خود می سازند. (منبع: CHI)

OLED یکی از مطلوب ترین نوع صفحه نمایش لمسی است. با این حال، تجربه تایپ آن هنوز هم می تواند بهتر باشد، علیرغم تمام تلاش هایی که برخی OEM ها برای جبران آن انجام داده اند. اما اکنون محققان گزارش می دهند که ممکن است راه دیگری نیز وجود داشته باشد.

دانشمندانی که کار خود را در کنفرانس CHI 2023 در مورد عوامل انسانی در سیستم‌های محاسباتی ارائه کرده‌اند، ادعا می‌کنند که این فناوری به اندازه کافی پیچیده است.دکمه ها” توسط حباب های مینیاتوری به وجود آمده شکل می گیرد تا شکل چیزهای دیگری مانند نمادهای قدرت و کنترل های رسانه را به خود بگیرد.

صفحه کلیدهای فیزیکی به زودی می توانند بخشی از نمایشگرهای OLED شوند – به نوعی. طراحان دانشگاه کارنگی ملون ادعا می‌کنند که ثابت کرده‌اند که این پنل‌ها با برآمدگی‌های پر از مایع سازگار هستند که می‌توانند به عنوان صفحه کلید عمل کنند. آنها از طریق یک مکانیسم پمپاژ نوآورانه مستقر می شوند که می تواند حداقل باعث باد شدن آنها شود.

دیر اودونل
Deirdre O Donnell – نویسنده ارشد فناوری – 6261 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

Samsung Galaxy Z Flip4 را بخرید آمازون

شولتز و هریسون کلیدهای EEOP جدید خود را در صفحه نمایش ارائه می دهند.  (منبع: کریگ شولتز و کریس هریسون از طریق CHI)
شولتز و هریسون کلیدهای EEOP جدید خود را در صفحه نمایش ارائه می دهند. (منبع: کریگ شولتز و کریس هریسون از طریق CHI)




منبع: https://www.notebookcheck.net/Researchers-develop-an-OLED-panel-with-a-retractable-bubble-keyboard.712718.0.html