مایکروسافت Surface Duo 3 با دیگر گوشی‌های هوشمند تاشو و غیر تاشو سرفیس در حال توسعه است.

Bowden می افزاید که Surface Duo بعدی هنوز «پنجره بتنی حمل و نقل» ندارد. سری Surface Duo حتی ممکن است نسخه معمولی تک صفحه ای را نیز به دست آورد. مایکروسافت از فوریه 2016، زمانی که لومیا 650 را معرفی کرد، گوشی هوشمند candybar را عرضه نکرده است. اگرچه این شرکت نمونه اولیه لومیا 960 را ساخته بود که عکس‌های آن در سال 2017 به بیرون درز کرد. به طور خلاصه، منابع صنعتی ادعا می‌کنند که مایکروسافت سری Surface Duo را وارد بازار کرده است. وضعیت شار بدون جانشین واضح Surface Duo 2 در چشم.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Microsoft-Surface-Duo-3-scrapped-with-other-foldable-and-non-foldable-Surface-smartphones-now-in-development.680594.0.html

ظاهراً، مایکروسافت یک جانشین دو صفحه‌نمایش برای Surface Duo 2 به نام Surface Duo 3 نهایی کرده بود. باودن ادعا می‌کند که Surface Duo 3 دارای حاشیه‌های باریک‌تر و فرم باریک‌تر، و همچنین شارژ بی‌سیم و سایر کیفیت‌های زندگی است. اصلاحات مایکروسافت اکنون تصمیم گرفته است سری Surface Duo را از یک فاکتور تقسیم صفحه دور کند، اما Surface Duo 3 به نفع یک گوشی هوشمند تاشو واقعی لغو شد. گفته می شود، Surface Duo بعدی دارای یک لولا 180 درجه و یک صفحه نمایش پوششی خواهد بود. به عبارت دیگر، Surface Duo بعدی بیشتر شبیه Samsung Galaxy Z Fold4 یا Oppo Find N2 خواهد بود تا Surface Duo 2.