مایکروسافت به‌روزرسانی اندروید 12L را برای سرفیس دو و سرفیس دوو 2 پیش‌نمایش می‌کند

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Microsoft-previews-Android-12L-update-for-Surface-Duo-and-Surface-Duo-2.662243.0.htmlمطابق با دنیل روبینو، مایکروسافت از مارس 2022 در حال توسعه اندروید 12L برای سرفیس دو و سرفیس دو 2 بوده است. با این حال، این شرکت هنوز آماده تایید زمان آماده شدن به‌روزرسانی سیستم عامل برای انتشار عمومی پایدار نیست. اتفاقاً، روبینو پیشنهاد نداد که مایکروسافت برنامه‌ای برای اجرای برنامه بتای عمومی Android 12L دارد، همانطور که برای ویندوز 11 انجام می‌دهد. در عوض، مایکروسافت فقط متعهد می‌شود که Android 12L را برای دستگاه‌های Surface Duo «آخر امسال» ارائه کند.

شاید تعجب آور باشد که مایکروسافت مخالف ادغام عملکرد نوار وظیفه جدید گوگل است. همانطور که فاش شد، مایکروسافت تلاش کرده است تا اندروید 12L را به گونه ای سفارشی کند که زبان طراحی ویندوز 11 را منعکس کند، ظاهراً در تلاشی برای تغییر مکان سری Surface Duo به عنوان یک افزونه سیستم عامل خود، به جای اندروید. با این حال، مایکروسافت سیستم رنگ برجسته اندروید 12 را در میان سایر تغییرات جزئی ادغام کرده است. متأسفانه، باید منتظر ماند و دید که مایکروسافت چه زمانی بقیه تغییراتی را که امیدوار است در سری Surface Duo با اندروید 12L ایجاد کند، شرح دهد. با این اوصاف، با فرض اینکه مایکروسافت به برنامه خود عمل کند، باید حداقل ظرف ده هفته آینده شاهد به‌روزرسانی سیستم‌عامل برای Surface Duo 2 باشیم.