ماشین چمن زنی ربات KOWOLL Kolmower M28E جدید وارد شد

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

Kolmower M28E می تواند یک طرح چمن زنی هوشمند با سنسور باران برای جلوگیری از کارکرد ماشین چمن زنی در شرایط مرطوب تدوین کند. این ربات می‌تواند تا 46.6% (25 درجه) شیب را بپیماید، منطقه‌ای تا 4000 متر مربع (43056 فوت مربع) را چو بزند و در صورت لزوم به طور خودکار به حوض خود باز می‌گردد تا باتری 11 Ah خود را شارژ کند. می‌توانید Kolmower M28E را در یک برنامه همراه کنترل کنید که در آن می‌توانید چندین منطقه چمن‌زنی را مدیریت کنید، مکان GPS دستگاه خود را ردیابی کنید و تنظیمات مختلف را انجام دهید. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت‌های برش لبه و ابزارهای ایمنی مختلف از جمله تشخیص شیب و معکوس اشاره کرد.

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.

پولی آلکاک
پولی آلکاک – نویسنده فناوری – 1453 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

KOWOLL رونمایی کرده است Kolmower M28E، یک ربات چمن زنی جدید. از ویژگی های این دستگاه می توان به موقعیت یابی ماهواره ای RTK، حذف نیاز به سیم های مرزی، همانطور که در ماشین های چمن زنی رباتیک قدیمی دیده می شود، اشاره کرد. 3D LiDAR SLAM برای اطمینان از دوری ربات از موانع استفاده می شود، به علاوه حسگر قابل جمع شدن است تا از ابزار در هنگام عدم استفاده از عناصر محافظت کند.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!



منبع: https://www.notebookcheck.net/New-KOWOLL-Kolmower-M28E-robot-lawn-mower-arrives.726527.0.html