لیست قیمت بهترین لپ تاپ های گیمینگ امروز 1 آذر 1400 ؛ بهترین لپ تاپ گیم فیگار | behtarin-laptop

با این حال شما باید توجه داشته باشید که انتخاب خوبی را در این بازه قیمتی بکنید. این دسته را با یکی از دستگاه‌های بسیار خوب میان بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ شروع می‌کنیم. Raider GE66 12UGS یکی از لپتاپ‌هایی است که ارزش پولی که برای آن خرج می‌کنید را دارد. به همین دلیل است که اولین مورد در راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ در این بازه قیمتی است. با این حال از قیمت نجومی موارد قبلی فاصله نسبتاً زیادی دارد. همینطور اینکه وزن کمتری هم داشته و حمل و نقل آن آسان‌تر است.

خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان از دیجی 63

خرید دست دوم لوازم الکترونیکی همیشه کمی ریسک به همراه بهترین لپ تاپ داره. اما اگه بتونید از جای مطمئن خرید کنید یا لپ تاپ های استوک یا پشت ویترینی تهیه کنید میتونند از نظر قیمتی بسیار بصرفه تر از خرید لپ تاپ نو باشند. مزیت خرید لپ تاپ نو اینه که خیالتون از سلامت دستگاه راحت هست و گارانتی هم دارد.

لیست قیمت بهترین لپ تاپ های گیمینگ امروز 1 آذر 1400 ؛ بهترین لپ تاپ گیم فیگار | behtarin-laptop

با این حال پیشنهاد می‌کنیم که تمرکز اصلی را روی انتخاب بهترین لپ‌تاپ با بهترین کارت گرافیکی قرار دهید و گزینه دوم را به انتخاب پردازنده اختصاص دهید. اچ‌پی ویکتوس 15 شاید حرفه ای ترین لپتاپ گیم بازار ایران نباشد اما با توجه به این که توانسته استاندارد جدیدی در میان لپ‌تاپ‌های اقتصادی گیمینگ از نظر عملکرد ایجاد کند، شایسته حضور در این فهرست است. نسخه پایه این مدل با پردازنده Core i H و گرافیک GTX 1650 حدود 24 میلیون تومان قیمت دارد. با توجه به این قیمت نباید انتظارات خیلی زیادی داشته باشید اما اکثر بازی‌ها به‌راحتی با تنظیمات متوسط اجرا می‌شوند.

  • این مجموعه سخت افزاری با 8 گیگابایت رم DDR MHz و 512 گیگابایت حافظه SSD از نوع PCIe NVMe کامل می‌شود.
  • بنچمارک پردازنده لپ تاپ FX506LHهمچنین برای داشتن اطلاعات بیشتر می‌توانید بنچمارک کارت گرافیک این لپ تاپ را نیز در قسمت زیر ببینید.
  • قیمت انواع لپ تاپ در زومیت روزانه چندین بار به‌روزرسانی می‌شود.
  • در زمینه نرخ فریم شاید این لپتاپ بالاترین نرخ فریم‌ها را به شما ارائه ندهد ولی به این شکل هم نیست که از پس اجرای بازی‌ها روی حالت High بر نیاید.

نمایشگر لپ تاپ یکی از قطعاتی است که بیشترین تأثیر را در تجربه‌ی کاربری دارد. بنابراین، مهم است که بسته به نیاز خود اندازه و نوع پنل نمایشگر لپ تاپ خود را مشخص کنید. به طور کلی درایو جامد یا اس اس دی نسبت به هارد دیسک سرعت بسیار بیشتری دارد و از تکنولوژی به روز ترین بهره می برود. همچنین میتوانید مقاله مقایسه حافظه های ssd و hdd را مطالعه کنید. به طور کلی لپتاپ Lenovo Legion 5-NC یک خرید کاملاً بدون ریسک و امن است. این دستگاه نکات منفی بسیار کمی داشته و از همین لحاظ برای کاربران معمولی بسیار دستگاه خوب و مناسبی است.

مدل از بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما