لپ‌تاپ گیمینگ Lenovo Legion 5 Pro با RTX 3070 Ti، صفحه نمایش 165 هرتزی QHD و Ryzen 7 برای مدت محدودی به فروش می‌رسد.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Lenovo-Legion-5-Pro-gaming-laptop-with-RTX-3070-Ti-165Hz-QHD-display-and-Ryzen-7-on-sale-for-a-limited-time.705742.0.html Lenovo Legion 5 Pro (Ryzen 7, RTX 3070 Ti, 165Hz QHD) را به صورت فروش در Newegg بخرید

انریکو فراهن
انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1759 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

اگرچه آخرین نسل Lenovo Legion 5 Pro در نهایت اولین تخفیف های قابل توجه خود را دریافت کرد، خریدارانی که از بودجه آگاه هستند و به دنبال درآمد مناسبی برای سرمایه ای هستند که به سختی به دست آورده اند، ممکن است همچنان با خرید مدل قبلی این مدل محبوب QHD وضعیت بهتری داشته باشند. لپ تاپ گیمینگ، به خصوص از زمانی که پیکربندی قدرتمند RTX 3070 Ti به لطف یک قرارداد جدید اکنون به یکی از پایین ترین قیمت های خود کاهش یافته است.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

خریداران بالقوه همچنین باید بررسی جامع ما را در مورد پیکربندی نسبتاً مشابه Lenovo Legion 5 Pro Gen 7 بررسی کنند و ما نیز یک بررسی ویدیویی در یوتیوب که قطعا ارزش دیدن را دارد به عنوان مثال، ما تحت تاثیر صفحه نمایش زیبای IPS 16:10 و شارژ بسیار سریع قرار گرفتیم و سوئیچ MUX برای کاربرانی که فقط بازی نمی کنند بسیار کاربردی است. در مجموع، این معامله لپ تاپ گیمینگ یک انتخاب بسیار مناسب برای همه کسانی است که نمی خواهند پول بیشتری را برای جانشین فوری این دستگاه 16 اینچی بسیار توانا خرج کنند.

پیکربندی رده بالای نسل هفتم Lenovo Legion 5 Pro با یک CPU و GPU قدرتمند ارائه می شود که نسبت قیمت به عملکرد قابل توجهی را ارائه می دهد، به خصوص که لپ تاپ بازی QHD با قدرت RTX 3070 Ti اکنون با قیمت 1299 دلار آمریکا به فروش می رسد.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین