لپ‌تاپ بازی پر زرق و برق ایسوس ROG Strix G15 با AMD Ryzen 9 5980HX و Radeon RX6800M 35 درصد تخفیف دریافت می‌کند.

Best Buy برای لپ‌تاپ ROG Strix G15 ایسوس 35 درصد تخفیف داده است و لپ‌تاپ گیمینگ گران‌قیمت را با کمترین قیمت فروش ارائه می‌کند (تصویر: Asus)
Best Buy برای لپ‌تاپ ROG Strix G15 ایسوس 35 درصد تخفیف داده است و لپ‌تاپ گیمینگ گران‌قیمت را با کمترین قیمت فروش ارائه می‌کند (تصویر: Asus)

ما سال گذشته نسخه کمی متفاوت از Asus ROG Strix G15 را به طور کامل آزمایش کردیم و متوجه شدیم که این دستگاه قدرتمند عملکرد CPU و GPU بالایی دارد و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد. ما همچنین از دستگاه های ورودی خوب لپ تاپ بازی، عمر باتری بالاتر از حد متوسط ​​و همچنین نورپردازی RGB بسیار زرق و برق دار خوشمان آمد. متأسفانه، این پیکربندی AMD از Asus ROG Strix G15 بدون اتصال Thunderbolt ارائه می شود. اما با توجه به تخفیف زیاد، این لپ‌تاپ گیمینگ همچنان یک انتخاب عالی برای طرفداران AMD و سایر گیمرهایی است که لزوماً به عملکرد raytracing بهتر کارت‌های گرافیک RTX Nvidia نیاز ندارند.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین



منبع: https://www.notebookcheck.net/Flashy-Asus-ROG-Strix-G15-gaming-laptop-with-AMD-Ryzen-9-5980HX-and-Radeon-RX6800M-receives-massive-35-discount.665786.0.html

این خرده‌فروش بزرگ آمریکایی در حال حاضر Asus ROG Strix G15 فوق‌الذکر را با پردازنده هشت هسته‌ای سریع AMD Ryzen 9 5980HX و پردازنده معروف AMD Radeon RX 6800M dGPU با 12 گیگابایت GDDR6 VRAM و TGP بالا تنها با 5/1 وات می‌فروشد. 1099 دلار شامل حمل و نقل رایگان یا تحویل فروشگاه در جایی که موجودی مجاز باشد. این کمترین قیمتی است که تا به حال برای این پیکربندی خاص لپ تاپ گیمینگ 15 اینچی دیده ایم که دارای 16 گیگابایت حافظه DDR4، 512 گیگابایت SSD و صفحه نمایش QHD مناسب با نرخ تازه سازی سریع 165 هرتز و پوشش 100 درصدی است. فضای رنگ sRGB با توجه به سازنده. مهمتر از همه، این معامله 200 دلار دیگر ارزانتر از معامله بسیار محبوب Asus ROG Strix G15 از اوایل سپتامبر است.

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

قیمت کمتر از 1000 دلار آمریکا برای بسیاری از گیمرهایی که در بازار لپ‌تاپ‌های گیمینگ متوسط ​​رده مناسبی هستند، نقطه شیرینی است. با این حال، در برخی موارد ممکن است عاقلانه باشد که از این محدودیت قیمتی که صرفه نظر از بودجه تعیین شده است، با یک حاشیه ناچیز تجاوز کنیم تا بتوانیم دست خود را به یک ماشین پیشرفته‌تر با نمایشگر زیباتر و مقاوم‌تر در آینده برسانیم. این استدلال دقیق را می توان برای معامله فعلی لپ تاپ بازی محبوب Asus ROG Strix G15 در Best Buy مطرح کرد.

Asus ROG Strix G15 Advantage Edition را با قیمت 1099 دلار آمریکا در بهترین خرید بخرید.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک