لنوو یک ترکیب جدید کیبورد و ماوس بی‌سیم سازگار با محیط زیست را معرفی کرد

کیبورد و موس قابل شارژ بی‌سیم حرفه‌ای لنوو رونمایی شد (تصویر از طریق لنوو)
کیبورد و موس قابل شارژ بی‌سیم حرفه‌ای لنوو رونمایی شد (تصویر از طریق لنوو)

با توجه به قیمت نسبتاً مقرون به صرفه‌اش، ترکیب صفحه‌کلید/موس بی‌سیم لنوو فاقد زنگ‌ها و سوت‌هایی است که در محصولات پیشرفته‌تری مانند MX Master 3S لاجیتک و کیبوردهای مکانیکی وجود دارد. با این حال، ماوس بی سیم دارای چهار دکمه قابل برنامه ریزی است و امکان تنظیم DPI را در حین پرواز فراهم می کند. سنسور نوری می تواند تقریباً هر سطحی را ردیابی کند و حداکثر DPI آن 4000 است.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Lenovo-announces-a-new-eco-friendly-wireless-keyboard-and-mouse-combo.675121.0.html

من از سن 8 سالگی یک گیمر مشتاق رایانه شخصی بودم. اشتیاق من به بازی در نهایت مرا به سمت فناوری عمومی سوق داد و اولین کنسرت نویسندگی خود را در سن 19 سالگی دریافت کردم. من مدرک مهندسی مکانیک دارم و در رشته مهندسی مکانیک کار کرده ام. صنعت تولید و چند نشریه دیگر مانند Wccftech قبل از پیوستن به Notebookcheck در نوامبر 2019. موضوعات مختلفی از جمله گوشی‌های هوشمند، بازی و سخت‌افزار رایانه را پوشش می‌دهم.

لنوو از ترکیب صفحه کلید/موس بی سیم جدید در کنار وب کم و لپ تاپ های 4K رونمایی کرده است. این شرکت ادعا می کند که تا 65 درصد از مواد مورد استفاده در هر دو دستگاه پلاستیک های بازیافتی متصل به اقیانوس هستند. هر دو دستگاه از یک دانگل 2.4 گیگاهرتزی استفاده می کنند و می توانند تا سه اتصال را به طور همزمان انجام دهند. آنها در جولای 2023 با قیمت 79 یورو (83 دلار آمریکا) برای خرید در دسترس خواهند بود.

جدیدترین ترکیب صفحه کلید/موس بی سیم لنوو می تواند تا سه ماه با یک بار شارژ دوام بیاورد. هر دو جزء از پلاستیک های بازیافتی اقیانوسی و پس از مصرف ساخته شده اند. این ترکیب را می توان با 79 یورو (83 دلار آمریکا) خریداری کرد.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

مشخصات ترکیبی صفحه کلید و موس قابل شارژ بی سیم حرفه ای Lenovo (تصویر از طریق Lenovo)
مشخصات ترکیبی صفحه کلید و موس قابل شارژ بی سیم حرفه ای Lenovo (تصویر از طریق Lenovo)