لنوو پایان دادن به تجارت گوشی های بازی Legion را تایید کرد

همه اینها معمولاً در یک شاسی باکیفیت بسته بندی می شوند و به بازاری باریک، یعنی گیمرهای گوشی های هوشمند فروخته می شوند. علاوه بر این، گوشی‌های هوشمند بازی (به ویژه آنهایی که از چین تولید می‌شوند) با حاشیه سود بسیار کمی به فروش می‌رسند تا سهم بیشتری از آن بازار را به خود اختصاص دهند.

من تمام عمرم یک متخصص کامپیوتر بودم. پس از فارغ التحصیلی از کالج در رشته ریاضیات، چند سال قبل از اینکه به عنوان مدیر پایگاه داده مشغول به کار شوم، در امور مالی و بانکی کار کردم. من در اکتبر 2016 کار با Notebookcheck را شروع کردم و از نوشتن اخبار و نقدها لذت بردم. من همچنین برای سایر رسانه‌ها از جمله UltrabookReview و GeeksWorldWide، با تمرکز بر راهنمایی مصرف‌کننده و بازی‌های ویدیویی، نوشته‌ام. حوزه های مورد علاقه من شامل جنبه تجاری فناوری، بازی های قدیمی، لینوکس و ابزارهای نوآورانه است. وقتی روی وسایل الکترونیکی نمی نویسم یا با دستگاهی کار نمی کنم، یا بیرون با خانواده ام هستم، از یک بازی ویدیویی ده ساله لذت می برم، یا درام یا پیانو می نوازم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Lenovo-confirms-termination-of-Legion-gaming-phone-business.704345.0.html

این خبر با توجه به سهم بازار نسبتا پایین لنوو در صنعت گوشی های هوشمند تعجب آور نیست. ساخت گوشی های بازی بسیار گران است، زیرا آنها باید جدیدترین و بهترین سخت افزار را داشته باشند تا مخاطبانی را که بهترین ها را از تلفن های هوشمند خود می خواهند جذب کنند. علاوه بر این، تلفن‌های بازی معمولاً دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی برای متمایز کردنشان هستند، مانند نورپردازی RGB یا فن‌های خنک‌کننده.

مدیریت کلی کسب و کار دشوار است و با توجه به اینکه احتمالاً درآمد کمی در مقایسه با فروش تلفن های هوشمند سنتی وجود دارد، خروج لنوو از این تجارت غیر منطقی نیست.

شایعاتی مبنی بر پایان دادن به خط تلفن های گیمینگ Legion توسط لنوو منتشر شده است. این شایعات اکنون از طریق بیانیه ای که توسط Android Authority دریافت شده است تأیید شده است.

Asus ROG Phone 6 را در آمازون بخرید.