قیمت و تاریخ عرضه ربات جاروبرقی جدید Roborock Q Revo در اتحادیه اروپا اعلام شد

می‌توانید Q Revo را از طریق برنامه Roborock، تنظیم No Go Zones و تنظیم برنامه تمیز کردن کنترل کنید. همچنین می توانید از آمازون الکسا، دستیار گوگل یا دستورات صوتی سیری با ربات استفاده کنید. مشخص نیست که ربات جاروبرقی Roborock Q Revo چه زمانی می تواند در بریتانیا راه اندازی شود یا چقدر هزینه دارد. یکی Redditor ادعا کرد که این گجت قرار بود با قیمت 899 دلار استرالیا در استرالیا به فروش برسد، اما صفحه مقایسه محصول مرتبط دیگر در دسترس نیست.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Roborock-Q-Revo-new-robot-vacuum-cleaner-EU-pricing-and-launch-date-announced.731239.0.html

Q Revo می‌تواند با حداکثر قدرت مکش 5500 پاسکال جاروبرقی کند و کف‌ها را تا 200 دور در دقیقه با فناوری VibraRise پاک کند. هنگامی که فرش تشخیص داده می شود، دستشویی می تواند به طور خودکار تا 7 میلی متر (~ 0.3 اینچ) را بلند کند تا از خیس شدن پارچه جلوگیری شود، و برس لاستیکی به جلوگیری از گره خوردن کمک می کند. ناوبری مبتنی بر LiDAR به جاروبرقی اجازه می دهد تا یک مسیر کارآمد را برنامه ریزی کند و فناوری اجتناب از موانع تضمین می کند که ربات به مبلمان شما برخورد نمی کند. به علاوه، ایستگاه اتصال خود تمیز شونده می تواند به طور خودکار سر پاک کن را بشویید و خشک کند، سطل زباله را خالی کند و مخزن آب را دوباره پر کند.

را ربات جاروبرقی Roborock Q Revo راه اندازی اتحادیه اروپا اعلام شده است. مدل جدید از 14 جولای با قیمت 849 یورو به فروش می رسد. این دستگاه در اوایل سال جاری وارد ایالات متحده شد و با قیمت 899.99 دلار آمریکا به فروش رسید.