قیمت راه اندازی جهانی ONEXFLY قبل از عرضه به اشتراک گذاشته شد


یک نت‌بوک قیمت جهانی ONEXFLY را بیش از یک ماه پس از تایید این شرکت مبنی بر عرضه دستی بازی از طریق Indiegogo مشخص کرده است. از آن زمان، آن را شروع به ارائه نسخه محدود ONEXPLAYER 2 Pro EVA از طریق Droix و پیش نمایش OneMix 5 کرده است، اگرچه تاریخ انتشار ONEXFLY منتشر نشده است. با این وجود، One-netbook اکنون اعلام کرده است که ONEXFLY می‌تواند با برخی اخطارها از 739 دلار شروع شود که آن را کمی گران‌تر از ROG Ally می‌کند.

همانطور که تصاویر زیر نشان می‌دهند، One-netbook تنها در صورتی دستگاه بازی دستی را با این قیمت به فروش می‌رساند که افراد کافی برای ‘Mega Bundle’ آن 9.90 دلار آمریکا بپردازند، که شامل یک قاب محافظ، یک محافظ صفحه نمایش شیشه‌ای و یک کارت MicroSD 128 گیگابایتی است. لطفاً توجه داشته باشید که One-netbook در صورتی که نتواند به هدف بودجه فعلی خود یعنی 2001 واحد برسد، قیمت ONEXFLY را اعلام نکرده است. همچنین، One-netbook فقط در صورتی سفارشات Mega Bundle را ارسال می کند که یک واحد ONEXFLY را از طریق کمپین Indiegogo آینده خود خریداری کنید.

برای مرجع، ONEXFLY یکی از بسیاری از گوشی های دستی بازی مجهز به AMD Ryzen 7 7840U است. One-netbook APU Zen 4 و RDNA 3 را با یک صفحه نمایش 7 اینچی و 120 هرتز با وضوح 1080p جفت می کند. علاوه بر این، ONEXFLY باتری بزرگ‌تری نسبت به ROG Ally با 48 وات ساعت، رم سریع‌تر و تقریباً 28 گرم سبک‌تر دارد. متأسفانه، One-netbook همچنان طرفداران را در مورد زمان عرضه ONEXFLY در تاریکی قرار می دهد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/ONEXFLY-global-launch-pricing-teased-before-release.735616.0.html