قیمت تبلت گوگل پیکسل برای انواع 128 و 256 گیگابایتی مشخص شده است

بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط Leaker به اشتراک گذاشته شده است @billbil_kunگوگل قصد دارد تبلت پیکسل را با قیمت 679.99 یورو با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی در فرانسه عرضه کند. در حالی که این فاش با گزارش قبلی به اشتراک گذاشته شده توسط WinFuture همزمان است، شایان ذکر است که درصد مالیات بر ارزش افزوده فرانسه کمتر از بسیاری از اعضای دیگر منطقه یورو است. به طور خاص، فرانسه 20 درصد مالیات بر ارزش افزوده را برای تبلت پیکسل اعمال خواهد کرد که 1 درصد کمتر از میانگین اتحادیه اروپا است. بنابراین، تبلت پیکسل ممکن است در آلمان که مالیات بر ارزش افزوده 19 درصد است، کمی کمتر شروع شود. برعکس، تبلت پیکسل ممکن است در دانمارک، ایرلند، پرتغال و سوئد و سایر موارد قیمت کمی بیشتر باشد.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7866 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Google-Pixel-Tablet-pricing-surfaces-for-128-GB-and-256-GB-variants.716156.0.html

همان افشاگر اضافه می‌کند که گوگل برای پیکربندی‌های ۲۵۶ گیگابایتی ۷۹۹.۹۹ یورو، دوباره در فرانسه هزینه خواهد کرد. در کمال تعجب، گوگل برای ارتقای حافظه با تبلت پیکسل هزینه نامتناسب بیشتری نسبت به پیکسل 7 دریافت می کند. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط @billbil_kun، 120 یورو بین دو پیکربندی حافظه پیکسل تبلت تفاوت خواهد داشت که 20 یورو بیشتر از پیکسل 7 است. همچنین شایان ذکر است که تبلت پیکسل گرانتر از iPad 10 با حافظه 256 گیگابایتی خواهد بود. آخرین آیپد ایر 10 یورو ارزان تر از تبلت پیکسل نیز خواهد بود، اما تنها با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی.

با این حال، گوگل تا حدی قیمت تبلت پیکسل را با گنجاندن یک ایستگاه اتصال که به صورت جداگانه با قیمت 129 دلار آمریکا به فروش می رسد، توجیه می کند. به طور موثر، ایستگاه اتصال، تبلت Pixel را به واسطه بلندگوهای یکپارچه و راه حل شارژ مغناطیسی به Nest Hub Max تبدیل می کند. گوگل به طور رسمی جزئیات بیشتر را فردا طی سخنرانی اصلی خود در I/O 2023 تایید خواهد کرد و پس از آن باید پیش‌سفارش‌ها را باز کند. اتفاقاً، مشخصات کامل تبلت پیکسل قبلاً به واسطه فهرست آمازون ژاپن فاش شده است.