قابلیت Nothing Phone (2) در نمونه‌های ویدیویی و دوربینی به نمایش گذاشته شده است

در همین حال، مارکز براونلی (MKBHD) منتشر کرده است دستی دقیق با گوشی آینده. YouTuber در درجه اول بر روی رابط کاربری اصلاح شده Nothing تمرکز دارد که از 12 به 33 منطقه LED افزایش می یابد. علاوه بر این، MKBHD دستگاه را از بیشتر زوایا به نمایش می‌گذارد و بر خلاف رندرهایی که ماه گذشته توسط @OnLeaks به اشتراک گذاشته شده بود، تکیه تلفن (2) به طرف‌های صاف و پنل پشتی با خمیدگی ظریف را تأیید می‌کند.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Nothing-Phone-2-capabilities-showcased-in-hands-on-video-and-camera-samples.731449.0.htmlتلفن Nothing (2) هنوز چند روزی تا عرضه رسمی باقی مانده است. با این حال، این شرکت اکنون به کارمندان و اینفلوئنسرهای مختلف اجازه می دهد تا نمونه عکس های گرفته شده با دستگاه را که در زیر گردآوری کرده ایم، پست کنند. برای مرجع، شایعات حاکی از آن است که Nothing تلفن (2) را به یک جفت دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت مجهز نکرده است. البته مشخص نیست که گوشی Nothing Phone امسال دارای سنسورهای ارتقا یافته اولیه یا با زاویه فوق عریض است یا خیر.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 8186 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

علاوه بر این، MKBHD به طور خلاصه قسمت جلوی تلفن (2) را نیز نشان می دهد. به طور خلاصه، Nothing صفحه نمایش تخت، حاشیه های نسبتاً نازک و دوربین متمرکز پانچ را انتخاب کرده است. هیچ چیزی گوشی (2) را در 11 جولای عرضه نخواهد کرد. در حال حاضر، انتظار می‌رود قیمت این گوشی از 729 یورو با چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آغاز شود.