فیلیپس از Fidelio L4 و Fidelio T2 با پشتیبانی بلوتوث LC3، LE Audio و Sony LDAC رونمایی کرد.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Philips-unveils-Fidelio-L4-and-Fidelio-T2-with-Bluetooth-LC3-LE-Audio-and-Sony-LDAC-support.692060.0.html

به گفته فیلیپس، Fidelio L4 حاوی درایورهای 40 میلی‌متری است که به کمک پوشش‌های جدید گرافن برای بهبود بازتولید صدای متوسط ​​و فرکانس بالا کمک می‌کند. علاوه بر این، این شرکت ادعا می کند که این هدفون حتی با فعال کردن ANC تا 40 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. علاوه بر این، Fidelio L4 از اتصال بلوتوث 5.3 و همچنین بلوتوث LE Audio، Auracast و کدک LC3 پشتیبانی می کند. بهتر از این، فیلیپس LDAC سونی را یکپارچه کرده است. این هدفون از خروجی صدا از طریق AUX و USB Type-C نیز پشتیبانی می کند.

فیلیپس جانشینان Fidelio L3 و Fidelio T1 را معرفی کرده است. این جفت فاکتورهای شکل قبلی خود را حفظ کرده اند، به طوری که Fidelio L4 به عنوان هدفون بی سیم پیشرفته این شرکت ارائه می شود و Fidelio T2 به عنوان «ارزش بالای هدفون های TWS ANC» معرفی شده است. قیمت و در دسترس بودن برای هر دو دستگاه در این مرحله ناشناخته است، فراتر از یک تعهد مبهم به راه اندازی سه ماهه سوم 2023.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7322 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

فیلیپس به طور جداگانه ادعا می‌کند که Fidelio T2 20 درصد جمع‌وجورتر از مدل‌های قبلی خود است و در عین حال کیفیت صدای عالی را از طریق درایورهای دینامیک 9.2 میلی‌متری خود ارائه می‌کند. برای مرجع، Fidelio T2 با فیدلیو L4 بزرگتر با بلوتوث 5.3، بلوتوث LC3 و اتصال LDAC سونی مطابقت دارد. فیلیپس اضافه می کند که Fidelio T2 باید تا 9 ساعت با یک بار شارژ و 27 ساعت قبل از اینکه کیس شارژ آن نیاز به شارژ داشته باشد دوام بیاورد. Fidelio T2 نیز دارای گواهی IPX4 است و سه میکروفون در هر هدفون ارائه می دهد. احتمالاً فیلیپس با نزدیک‌تر شدن به عرضه هر دو دستگاه، اطلاعات بیشتری در مورد آنها ارائه خواهد کرد.