فیس لیفت مدل 3 بزرگتر با طراحی تهاجمی تر به تولید نزدیک می شود زیرا تسلا تلاش می کند از شلیک های جاسوسی جلوگیری کند.

با این حال، آنچه خودی‌های بلومبرگ به دانش تازه‌سازی مدل 3 اضافه می‌کنند این است که طولانی‌تر و «اسپرت‌تر» از نسخه فعلی است که در واقع کمی طولانی‌تر شده است. مشخص نیست که آیا این به معنای طراحی تهاجمی‌تر مانند چراغ‌های جلوی شیک‌تر و ظاهر آیرودینامیک‌تر است که زودتر به بیرون درز کرده بود یا اینکه تغییراتی در زیر کاپوت وجود خواهد داشت که آن را عملکرد محورتر می‌کند.

پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه تسلا اقدام به پاکسازی تجهیزات و تجهیزات بی سابقه خطوط تولید در کارخانه Fremont خود کرده است، اکنون گزارش بلومبرگ آمده است مبنی بر اینکه گیگا شانگهای از قبل شروع به تولید یک سری آزمایشی از مدل 3 به روز رسانی طرح ادعایی با نام Project Highland کرده است. از زمانی که طرح های فیس لیفت مدل 3 تسلا برای اولین بار ظاهر شد، هر دو کارخانه، یکی برای آمریکای شمالی و دیگری برای آسیا، شایعه شده بودند که مرکز تولید آن هستند.

در مورد تاریخ عرضه واقعی Highland Model 3، این تاریخ هنوز مشخص است، اما اگر تاریخچه نشان دهد، تسلا ممکن است مدل 3 را در ماه اکتبر به‌روزرسانی کند، درست زمانی که آن را سال مدل 2024 بنامیم. این بدان معنا نیست که شایعات و مشاهدات بیشتری در تابستان وجود نخواهد داشت، زیرا اگر تسلا بخواهد مدل 3 جدید را در پاییز عرضه کند، تولید آزمایشی و آزمایش نمونه اولیه باید به طور جدی آغاز شود.

در حالی که یکی از اهداف اصلی تسلا با مدل 3 جدید کاهش هزینه‌های تولید با معرفی ریخته‌گری‌های یکپارچه و حذف قطعات یا ویژگی‌های اضافی است، از نظر تغییرات داخلی و خارجی نیز باید منتظر ماند. با توجه به شایعات قبلی و مشاهده‌های آزمایشی ادعا شده، طراحی مجدد مدل 3 در وسط چرخه شامل چراغ‌های جلو و سپرهای جدید و همچنین فضای داخلی اسپارتان‌تر با فرمان بدون ساقه است، مشابه کاری که تسلا با رفرش مدل S انجام داد.

بلومبرگ همچنین فضای داخلی «کارآمدتر» را تأیید می‌کند، که با گزارش‌هایی مبنی بر اینکه تسلا ممکن است دکمه‌ها و دریچه‌های داخل کابین را حذف کند، مانند مدل S به‌روزرسانی شده است. همچنین می تواند فرمان بدون ساقه خود را با دکمه های خازنی معرفی کند که اخیراً در مدل 3 به روز شده است. سایر تغییرات قابل توجه عبارتند از کیت Hardware 4.0 FSD با دوربین های بیشتر و بهتر، از جمله یکی در سپر جلو، همانطور که در عکس جاسوسی زیر مشاهده می شود.

اتصال دیواری 48A تسلا را با کابل 24 اینچی در آمازون دریافت کنید

دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 734 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021