فورد فیستا برقی ممکن است برای به چالش کشیدن تسلا مدل 2 با استفاده از پلت فرم VW MEB آماده باشد.

با این اوصاف، ممکن است فورد برای احیای فیستا خیلی کم و دیر باشد، به خصوص با توجه به شایعاتی که در مورد تسلا مدل 2 جمع و جور حدود 24000 دلار آمریکا در دو سال آینده منتشر می شود. اگر فورد رقیبی برای تسلا مدل 2 عرضه می کرد، باید با خودروهایی مانند رنو 5 EV، MINI Cooper Electric و Fiat 500e نیز روبرو شود. همچنین بعید است که هیچ خودروی کامپکت EV فورد هرگز به بازار ایالات متحده راه یابد، زیرا فورد بیشتر بر کراس اوورها، شاسی بلندها و پیکاپ تراک ها در ایالات متحده تمرکز می کند.

در سیل وسایل نقلیه بزرگ مانند ریوین R1S، تسلا سایبرتراک، شورولت بلیزر EV، و فورد F-150 لایتنینگ، خودروهای برقی کوچکتر، مانند رنو 5 برقی آینده و فیات 600e جدید، به عنوان چراغ‌های روشنایی کاربردی، راحت و آسان برجسته می‌شوند. برای رانندگی وسایل نقلیه ای که ادعا نمی کنند چیز دیگری هستند. صحبت در مصاحبه با اخبار خودرو اروپامارتین ساندر، رئیس خودروهای سواری فورد اروپا، گفت که جایگزینی فیستا با باتری خارج از قلمرو امکان نیست. این اتفاق تنها چند هفته پس از آن رخ می دهد که فورد ICE Fiesta را از بازار خارج کرد تا فضایی برای تولید یک شاسی بلند اکسپلورر تمام الکتریکی ایجاد کند.

علاقه من به فناوری از دوران دبیرستان شروع شد و با روت کردن و فلش کردن موتورولا Defy خود شروع شد، اما وقتی متوجه شدم که می توانم i7 930 را در رایانه از پیش ساخته شده گیگابایتی خود اورکلاک کنم، واقعاً در سوراخ خرگوش افتادم. این اعتیاد سرسام‌آور در نهایت باعث شد در دانشگاه طراحی محصول بخوانم. من فکر می‌کنم فناوری باید زندگی افرادی را که از آن استفاده می‌کنند، بدون توجه به زمینه، بهبود بخشد. من دوست دارم در مورد لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، نرم افزارها و روندهای تکنولوژی بخوانم و بنویسم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Electric-Ford-Fiesta-may-be-on-the-cards-to-challenge-Tesla-Model-2-using-VW-MEB-platform.734500.0.htmlجولیان ون در مروه

اگر فورد موفق به معامله با فولکس واگن شود، تقریباً تضمین شده است که نوعی از جایگزینی فیستای الکتریکی وارد بازار خواهد شد، زیرا فیستا پرفروش‌ترین مدل فورد در اروپا بود – چند سالی که 459000 دستگاه فروخت.

ساندر همچنین در طول مصاحبه اشاره کرد که فورد در حال بررسی گزینه‌های مربوط به توافقنامه همکاری برای استفاده از پلتفرم MEB Entry فولکس واگن برای خودروهای الکتریکی است – مشابه آنچه که فولکس واگن ID را ایجاد کرد. مفهوم 2all.

یک محافظ کابل شارژ خودروی برقی Cable Shield در آمازون بخرید.