فعالیت ها و سیستم های پایان بازی Diablo IV فاش شد

PvP همچنین در مناطق خاصی به نام Fields of Hatred فعال خواهد شد. برای پویایی بیشتر، بازیکنان می‌توانند نوعی خرده را جمع‌آوری کنند که ابتدا باید پاکسازی شود تا به یک شهر برگردند. فرآیند تصفیه به سایر بازیکنان اطراف هشدار می دهد که می توانند با درگیر شدن در نبردهای PvP سعی کنند خرده ها را به دست آورند. هنگامی که یک بازیکن ادعا می کند خرده های خالص شده است، آنها را می توان در شهرها برای لوازم آرایشی و پاداش تعویض کرد.

من اولین بار در حدود هفت سالگی به دنیای شگفت انگیز IT & C قدم گذاشتم. من فوراً مجذوب گرافیک های کامپیوتری شدم، چه از بازی ها و چه برنامه های سه بعدی مانند تری دی مکس. من همچنین یک خواننده مشتاق داستان های علمی تخیلی، یک علاقه مند به اخترفیزیک و یک متخصص رمزنگاری هستم. من در سال 2006 شروع به نوشتن مقالات مرتبط با رایانه شخصی برای Softpedia و چند وبلاگ کردم. در تابستان 2017 به تیم Notebookcheck پیوستم و در حال حاضر یک نویسنده ارشد فناوری هستم که بیشتر اخبار مربوط به پردازنده، GPU و لپ تاپ را پوشش می دهد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Diablo-IV-endgame-activities-and-systems-revealed.705764.0.html

درست مانند بازی Diablo III، بازیکنان می‌توانند پس از اتمام کار با درخت مهارت، به سیستم Paragon دسترسی پیدا کنند. با این حال، برخلاف تکرارهای قبلی، سیستم Diablo IV Paragon به بازیکنان این امکان را می‌دهد که تخته را بچرخانند و از هر سمتی شروع کنند تا بون یا علامت‌های خاصی اضافه کنند.

با اتمام کمپین، بازیکنان باید یک Capstone Dungeon ویژه را تکمیل کنند که قفل سیستم World Tier را باز می کند، که اساساً سختی بازی را همراه با پاداش ها افزایش می دهد. به این ترتیب، اولین ردیف جهانی دارای برچسب “ماجراجو” است که برای تازه کارها در نظر گرفته شده است. لایه بعدی Veteran است که سختی هیولا را افزایش می دهد و 20٪ تجربه بیشتر به هر هیولا به اضافه 15٪ طلای بیشتر می دهد. پس از این ردیف، Nightmare و Torment قرار می گیرند که ظاهرا آیتم های قدرتمندتری را باز می کنند و افت طلا را افزایش می دهند.

توسعه دهندگان قول می دهند که سیستم های بیشتری را با توسعه های برنامه ریزی شده اضافه کنند.