فروش کور وان پلاس پد با پیشنهادهای اولیه آغاز شد

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/OnePlus-Pad-Blind-Sale-with-early-bird-offers-begins.706544.0.html

OEM انگیزه های بالقوه ای برای پیوستن به فروش کور فراهم کرده است، هرچند، به شکل “هدیه رایگانکه از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است. آنها شامل یک صفحه کلید مغناطیسی رایگان (با قیمت 149 دلار آمریکا / 209 دلار کانادا) هستند که با هر پیش سفارش در ایالات متحده یا کانادا، در حالیکه اروپایی سپرده گذاران همچنین یک آجر SUPERVOOC 80 واتی (به ظاهر به ارزش 39 یورو) و گزینه ای برای تعویض صفحه کلید با یک Stylo یا Folio Case به عنوان هدیه پیش خرید دریافت می کنند.

مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی، یک نویسنده و ویراستار حرفه ای شدم. مدارک من در علوم زیست پزشکی است. با این حال، آنها به تجربه ای در زمینه بیوتکنولوژی منجر شدند که من را متقاعد کرد که پتانسیل آن برای متحول کردن سلامت، محیط زیست و زندگی ما به طور کلی. این به مرور زمان به یک علاقه همه جانبه به جنبه‌های بیشتر فناوری تبدیل شد: من هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی در مورد جدیدترین وسایل الکترونیکی، ابزارها و نوآوری‌ها بنویسم. علایق دیگر من شامل تصویربرداری، نجوم، و پخش جریانی همه چیز است. اوه و قهوه

دیر اودونل
Deirdre O Donnell – نویسنده ارشد فناوری – 6192 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

تا کنون در اروپا و آمریکای شمالی باز اعلام شده است، با یک رویداد مربوط به پرندگان اولیه در هند پيگيري كردن. همانطور که از نام آن پیداست، اکنون از مصرف کنندگان علاقه مند دعوت می شود که به جای سفارش معمول، مبلغ 99 یورو / 99 دلار آمریکا / 99 دلار کانادا را بر روی تبلت واریز کنند.

OnePlus اعلام کرده است که تبلت اندرویدی افتتاحیه آن اکنون برای سفارش در دسترس است – به نوعی. نسل اول صفحه نمایش ReadFit در واقع اکنون برای یک رویداد “فروش کور” آماده است، که طی آن خریدار بالقوه می تواند از امروز (10 آوریل 2023) روی دستگاه واریز کند تا قفل “هدایای رایگان” مانند هدیه رایگان را باز کند. صفحه کلید قابل جدا شدن پس از آن، وان پلاس هنوز برخی از اطلاعات مهم را در حال حاضر روی پد ذخیره می کند.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین